  • 11. Data: 2007-03-08 11:44:31
    Temat: Re: Millennium-konto
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisał w
    wiadomości news:esoc43$ofs$1@node4.news.atman.pl...

    > to jest glowny i chyba jedyny atut tego konta...

    Nie przesadzajmy, to wcale nie taki zły rachunek. Owszem filozofia
    "hasła2" momentami poraża, ale rachunek nie taki zły i niedrogi.

    marekz

  • 12. Data: 2007-03-08 17:47:43
    Od: robbo2k <r...@o...pl>

    MarekZ napisał(a):
    > Użytkownik <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Głównym atutem tego rachunku jest dostęp do aukcji lokat
    > krótkoterminowych. Zależy czego oczekujesz od rachunku.

    A co to za aukcja i za ile - ile mozna uzyskac ?
    Chcialem obejrzec w wersji demo ale
    ERROR: has error Safira.BM.BmException in pl
    hmm zabawne

  • 13. Data: 2007-03-08 18:06:35
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    robbo2k napisał(a):

    > A co to za aukcja i za ile - ile mozna uzyskac ?
    > Chcialem obejrzec w wersji demo ale
    > ERROR: has error Safira.BM.BmException in pl
    > hmm zabawne

    Ofertę czyta się na stronach informacyjnych, a nie w demo...

    http://www.millenet.pl/Millennium/produkty_i_uslugi/
    lokaty/?_p=20059

  • 14. Data: 2007-03-08 18:23:26
    Od: robbo2k <r...@o...pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > Ofertę czyta się na stronach informacyjnych, a nie w demo...
    >
    > http://www.millenet.pl/Millennium/produkty_i_uslugi/
    lokaty/?_p=20059

    Czytalem ale widze tu dwa minusy

    Lokata jesli wygramy konczy sie w sobote.
    Przez 6 dni do wygrania nastepnej aukcji mamy oprocetowanie jak ROR.

    Jak nie wygramy to i tak pieniadze na weekend zostana w banku
    czy da sie je wyprowadzic (a pewnie przelew platny)?

    I nasuwa mi sie pytanie do korzystajacych, srodki na taka lokate musza
    byc zabezpieczone w piatek o 0:01?, jakie oprocetowanie ROR bo na
    stronach ciezko znalesc? i chyba 6zl za prowadzenie ? a do salda
    zwalniajacego z oplat zapewne lokaty sie nie zaliczaja ?

  • 15. Data: 2007-03-08 19:58:22
    Od: "Slavekk " <s...@W...gazeta.pl>

    RobertS <r...@x...pl> napisał(a):

> [...]

    Zalezy do czego go potrzebujesz.
    Konto IMO calkiem wygodne i dosc uniwersalne.
    + moze byc darmowe (po spelnieniu prostych warunków)
    + funkcjonalność Millenetu IMO lepsza niż w dostęp w mBanku
    + tanie przelewy przez Millenet
    + jeszcze tansze a b.wygodne przelewy przez SMS
    + tanie i konfigurowalne powiadomienia przez SMS (lepsze niż w Inteligo)
    + lokaty przez Millenet które umożliwiają ominięcie podatku Belki
    + darmowe konta walutowe również z możliwością lokat przez Millenet
    + niedrogie przelewy w EUR przez Millenet
    + VE z możliwością płatności w sieci i niezłymi kursami walut
    - malo darmowych bankomatow
    +- bankomaty Euronet po 1zl
    - kredyty w ROR dość wysoko oprocentowane
    - wysoka prowizja przy wyplatach VE z bankomatu za granicą (a kiedyś to była
    najlepsza do tego celu karta na rynku...), ale to raczej u nas norma...

    > zdecydowanie nie polecam tego banku, a dlaczego to przeczytasz we
    > wcześniejszych postach bylo troche o Mille ostatnio

    było ostanio bo RobertS dużo pisze o tym samym...;-)

    Slawek

  • 16. Data: 2007-03-14 19:01:21
    Od: "Kuroi Bonza" <k...@o...pl>

    On Wed, 07 Mar 2007 20:38:57 +0100, <g...@o...pl> wrote:

    > Witam,
    > Mam zamiar otworzyć konto osobiste w Millennium. Proszę o opinie na
    > temat tego
    > banku.
    Moja Zona tam ma. Bank jak bank, ale wkurzylem sie, ze za wybieranie kasy
    w okienku kaza sobie placic prowizje. Jakby kazali zaplacic gdy ich
    bankomat w siedzibie banku nie dziala (czasem sie zdarza) to chyba bym
    pogonil gosci...

    Dariusz
    Kalkulator OC http://acoc.pl