  • 1. Data: 2007-08-13 19:42:33
    Temat: Millenium - KK - zmiana formy wyciągów
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Witam,
    Mam KK Vise Classic z banku Millenium i chciałbym zamienić wyciągi
    papierowe na elektroniczne. Na ichniejszej infolinii poinformowano mnie
    że mogę zrobić to samemu korzystając z bankowości elektronicznej (gdzieś
    w usługi -> wyciągi online). Po zalogowaniu się we wskazane miejsce i
    wybraniu 'Rejestracja' oczom mym pokazuje się tekst: "Wyciąg online:
    Zrezygnowałeś w przeszłości z otrzymywania wyciągów lub wyciąg jest
    zdefiniowany na innego ze współposiadaczy rachunku."

    Ja oczywiście nie rezygnowałem w przeszłości z wyciągów ani nie są one
    zdefiniowane na innego współposiadacza :) KK mam od niecałego miesiąca.

    Jak zatem zmienić formę wyciągów? Czy ja robię coś nie tak czy to na
    infolinii mi źle powiedzieli? ;>

    --
    michal

  • 2. Data: 2007-08-13 19:46:08
    Temat: Re: Millenium - KK - zmiana formy wyciągów
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Michał napisał(a):
> [...]
    > Zrezygnowałeś w przeszłości z otrzymywania wyciągów lub wyciąg jest
    > zdefiniowany na innego ze współposiadaczy rachunku."

    To tylko Millennium. Oni tak informują o tym, że nie możesz, bo masz
    tylko KK bez konta. :-)

  • 3. Data: 2007-08-13 19:48:19
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Osoba nazywajaca sie Wojciech Nawara w liscie z dnia 2007-08-13 21:46
    napisala nastepujace slowa:

    > To tylko Millennium. Oni tak informują o tym, że nie możesz, bo masz
    > tylko KK bez konta. :-)

    Zgadza się. KK bez konta. Czyli jeszcze raz zadzwonić na infolinie i
    wymusić zmianę wyciągów, tak?

    PS. A jak opornie wyłączali mi ubezpieczenie karty.. Kurcze - ile ja się
    nasłuchałem o niebezpieczeństwach jakie na mnie czyhają i wielkiej
    odpowiedzialności jaką biorę na siebie :)))

    --
    michal

  • 4. Data: 2007-08-13 20:39:16
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Michał napisał(a):
    > Osoba nazywajaca sie Wojciech Nawara w liscie z dnia 2007-08-13 21:46

    > Zgadza się. KK bez konta. Czyli jeszcze raz zadzwonić na infolinie i
    > wymusić zmianę wyciągów, tak?

    Aj ripit - NIE MOŻESZ mieć wyciągu on-line dla KK bez konta. Tak samo,
    jak NIE MOŻESZ mieć powiadamiania SMS, nie możesz też zmienić adresu
    e-mail ani telefonu kontaktowego w Millenecie.
    O powiadomieniach na www o planowanych przerwach w autoryzacji kart też
    zapomnij. Dowiesz się, jak już zatankujesz pełen bak. :-P
    ;-)

  • 5. Data: 2007-08-14 07:08:13
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Osoba nazywajaca sie Wojciech Nawara w liscie z dnia 2007-08-13 22:39

    > Aj ripit - NIE MOŻESZ mieć wyciągu on-line dla KK bez konta. Tak samo,
    > jak NIE MOŻESZ mieć powiadamiania SMS, nie możesz też zmienić adresu
    > e-mail ani telefonu kontaktowego w Millenecie.

    Aj dont beliwe! ;/ *W OGOLE* mieć nie mogę? Przecież w banku przy
    podpisywaniu umowy na KK pytali się jaki chce mieć wyciąg (a wiedzieli
    doskonale że konta mieć nie będę). Dla testów wybrałem papierowy...

    > O powiadomieniach na www o planowanych przerwach w autoryzacji kart też
    > zapomnij. Dowiesz się, jak już zatankujesz pełen bak. :-P
    > ;-)

    Kutwa :/

    --
    michal