  • 1. Data: 2007-08-13 18:14:31
    Temat: co proponujecie Panstwo- gdzie umiescic jukja tysiecy eur?
    Od: "anka" <a...@o...pl>

    bede ich potrzeboiwala nie wczesnuej niz za rok, tak wiec chcialabym troszke
    zdepowoac w jakis dobry bank z wysoko stopu zwrotu w skali roku. a moze cos
    innegi?

  • 2. Data: 2007-08-13 18:44:04
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    anka <a...@o...pl> napisał(a):

    > bede ich potrzeboiwala nie wczesnuej niz za rok, tak wiec chcialabym troszke
    > zdepowoac w jakis dobry bank z wysoko stopu zwrotu w skali roku. a moze cos
    > innegi?

    Juki z kilka tysiecy eur to najlepiej na konia, a potem kanionem slonej doliny pod
    uschniete drzewo - tam zakopac. Uwazac na sepy.

  • 3. Data: 2007-08-13 19:21:01
    Od: "anka" <a...@o...pl>

    > Juki z kilka tysiecy eur to najlepiej na konia, a potem kanionem slonej
    > doliny pod
    > uschniete drzewo - tam zakopac. Uwazac na sepy.

    wiedzialam, ze sa bardzo modernistyczni inwestorzy. szycze szczeszca
    futuroznawco- ma wiedz do ta banalnych sztuczek sie nkie pozwlala sie
    klanikac. ciesze sie, gdy moge porozwamiaz ze znawcami rzeczy -a;le o tkie
    dualogi trzeba umiec komsumowac:-)
    z Bogiem

  • 4. Data: 2007-08-13 19:30:56
    Od: yayco <y...@n...pl>

    anka pisze:

> [...]
    > futuroznawco- ma wiedz do ta banalnych sztuczek sie nkie pozwlala sie
    > klanikac. ciesze sie, gdy moge porozwamiaz ze znawcami rzeczy -a;le o tkie

    Piękna jest Twoja mowa, o Pani, ale jakbyś mogla po polsku, starannie
    dobierając litery, coś napisać, na przykład o akceptowalnym ryzyku, to
    może ktoś by Ci coś doradził.

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 5. Data: 2007-08-13 19:48:36
    Temat: Re: co proponujecie Panstwo- gdzie umiescic jukja tysiecy eur? [OT]
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 13 Aug 2007 21:21:01 +0200, "anka" <a...@o...pl> wklepał(-a):

> [...]
    >futuroznawco- ma wiedz do ta banalnych sztuczek sie nkie pozwlala sie
    >klanikac. ciesze sie, gdy moge porozwamiaz ze znawcami rzeczy -a;le o tkie

    Cieszę się, że dziś poznałem kilka nowych słów, człowiek cały czas się uczy. :)

    P.S.
    Klanikać?

  • 6. Data: 2007-08-13 21:49:47
    Od: ten <...@...org>

    Kup roczne obligacje państwowe. Mają wyższy procent niż rachunki
    terminowe i od biedy można je sprzedać na giełdzie wcześniej. Akcji nie
    kupuj bo jest teraz bardzo duża szansa że spadną znacznie poniżej
    wartości ich zakupu.

  • 7. Data: 2007-08-14 00:13:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    ten wrote:
> [...]
    > terminowe i od biedy można je sprzedać na giełdzie wcześniej. Akcji nie
    > kupuj bo jest teraz bardzo duża szansa że spadną znacznie poniżej

    Teraz? Teraz to raczej powinno zacząć odbijać.

    Np. mimo (malutkich) spadków w USA, Korea i Australia zaczynają na
    zielono... ale licho wie - zaraz idę spać i rano się dowiem, jak poszło ;)

  • 8. Data: 2007-08-14 05:19:22
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    ten napisał(a):
> [...]
    > terminowe i od biedy można je sprzedać na giełdzie wcześniej. Akcji nie
    > kupuj bo jest teraz bardzo duża szansa że spadną znacznie poniżej

    Roczne obligacje ? To jakies nowe cudo ?

  • 9. Data: 2007-08-16 15:31:37
    Od: Populares <n...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Np. mimo (malutkich) spadków w USA, Korea i Australia zaczynają na
    > zielono... ale licho wie - zaraz idę spać i rano się dowiem, jak poszło

    Poszły konie po betonie...