  • 1. Data: 2007-08-13 18:03:52
    Temat: moneybookers jako narzędzie do przelewania pięeniedzy
    Od: "MAriusz H." <z...@w...pl>

    Witam.

    Mam kilka kont w kraju i za granicą, czsami musze przelać jakąs sumę
    pieniędzy np z Polski zza granicę (lub odwrotnie).
    Kwoty po wyżej 4000,- przelewam przy pomocy ING (przelew elektroniczny)
    opłata mieści się wtedy w 40,-
    Poniżej 4000,- wypłacam w bankomacie za pomocą karty VWBank - opłata 10,- za
    operacje. czyli płacę do 20,-

    Przelew zza granicy do Polski kosztuje mnie ok 110,-

    Zastanawiam się nad wykorzystaniem systemu moneybookers. Wpłata by mnie
    kosztowała 0,9% a wypłata w okolicach 7,-.

    Czy ktoś próbował wykorzytując ten system ?
    Jakie są inne plusy i minusy tego systemu?
    Czy można zaufać moneybookers?
    Czy są jakieś ograniczenia do wysokości kwoty przelewanej?

    Z góry dziękuje za odpowiedzi

    Pozdrawiam MAriusz

  • 2. Data: 2007-09-02 07:32:07
    Od: " fotech" <e...@g...pl>

    > Czy ktoś próbował wykorzytując ten system ?
    > Jakie są inne plusy i minusy tego systemu?
    > Czy można zaufać moneybookers?
    > Czy są jakieś ograniczenia do wysokości kwoty przelewanej?

    System Moneybookers przewiduje, że jedna osoba ma jedno konto, co wyklucza
    mozliwosci jakich potrzebujesz. Przy przelewaniu do innej osoby, ktora ma
    konto prowadzone w innej walucie kurs jest przyzwoity, ale pobieraja oni
    oplate za przewalutowanie 1,3%, nie powiem w tej chwili gdzie o tym pisza,
    ale taka informacje juz widzialem i zgadza sie ona z wartosciami uzytymi.
    Sumujac - ten system zostal powolany do drobnych platnosci miedzy
    uzytkowanikami systemu, z bida mozna przelac pare groszy żonie do kraju jak
    sie pracuje w innym, a do powazniejszych zastosowań jest za drogi i
    nieadekwatny.

    Wojtek