  • 1. Data: 2007-08-13 16:06:54
    Temat: Kredyt na mieszkanie dla studenta
    Od: kacpelek <mr_pumba@poczta_kro.pka_fm>

    Witam!
    Mam 19 lat i w pazdzierniku rozpoczynam studia. Czy istnieje
    mozliwosc wziecia kredytu na zakup mieszkania? Sam zapewne nie
    posiadam zdolnosci kredytowej (wedle roznorakich kalkulatorow
    posiadam okolo 100 tys zl zdolnosci, a potrzebowalbym drugie tyle),
    lecz moglbym posluzyc sie pomoca mojej dobrze zarabiajacej siostry-
    jak wyglada to od strony formalnej? Czy istnieje mozliwosc
    rozpoczecia splacania kredytu po ukonczeniu przeze mnie studiow,
    czyli po 5-6 latach? Jesli tak to w jakim banku?
    Z gory dziekuje za pomoc.

  • 2. Data: 2007-08-13 17:54:58
    Temat: Re: Kredyt na mieszkanie dla studenta
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    kacpelek napisał(a):
> [...]
    > rozpoczecia splacania kredytu po ukonczeniu przeze mnie studiow,
    > czyli po 5-6 latach? Jesli tak to w jakim banku?

    Status studenta nic nie da. Conajwyzej zadziala na niekorzysc (wiadomo,
    ze studia kosztuja). A o odroczeniu terminu platnosci kredytu o 5-6 lat
    mozesz zapomniec :) Czegos takiego poza kredytem studenckim nie ma.
    Tyle, ze przy kredycie studenckim to troche inne kwoty wchodza gre.
    Mozesz natomiast wziasc kredyt razem z siostra (solidarnie) i nie
    powinno byc problemu.

    --
    Mithos