  • 1. Data: 2018-10-06 01:11:54
    Temat: Mille konto profit
    Od: Waldek <m...@o...pl>

    Czy aby w Mille załapać się na następny okres promocji
    (zakładając że będzie jak dotąd), trzeba zamknąć k-to profit
    i ponownie otworzyć po starcie nowej promocji, czy tylko wystarczy go
    wyczyścić ?
    Jestem nowym klientem :) i mam promocyjny % do 30.10
    ale "normalnie" badanie salda powinno się odbyć gdzieś 12/13.10
    no a chciałbym się "załapać" na następny okres jeśli będzie ;)

    Pozdro

  • 2. Data: 2018-10-06 12:54:27
    Temat: Re: Mille konto profit
    Od: Szymon <a...@w...pl>

    W dniu 2018-10-06 o 01:11, Waldek pisze:
> [...]
    > ale "normalnie" badanie salda powinno się odbyć gdzieś 12/13.10
    > no a chciałbym się "załapać" na następny okres jeśli będzie ;)

    Wystarczy wyzerować.

    --
    Pozdrawiam