  • 1. Data: 2018-10-04 23:56:50
    Temat: List otwarty do banku Santander
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Wysłałem Reklamację, której kopię ślę jako list otwarty:

    ====
    Zwracam się do Państwa z uprzejmą prośbą o rozpatrzenie
    kolejny raz mojej reklamacji dotyczącej promocji 'Nawet
    700 zł czeka na Ciebie'.

    Byłoby mi bardzo, bardzo miło, gdybym w tak ważną dla
    mnie rocznicę (moje osiemdziesiąte urodziny) otrzymała taką
    miłą niespodziankę, jaką jest otrzymanie różnicy pomiędzy
    tym, co Państwo mi obiecali a tym, co Państwo mi przekazali.

    Przypomnę, że:

    - nie mieli Państwo jasności co do przyczyny
    niewywiązywania się Banku z umowy (podawali
    Państwo różne powody)

    - zgłosiłam problem na tyle wcześnie, że gdyby
    Państwo nie lekceważyli moich zgłoszeń, wszelkie
    ewentualne niedomówienia zostałyby wyjaśnione
    na czas, czyli nie byłoby żadnych powodów
    do niewywiązania się Banku z umowy zawartej
    ze mną

    Resztę mej reklamacji ślę w kolejnym liście, jako że
    tutaj -- nie dają Państwo dostatecznie dużo miejsca,
    a przesłanie załącznika najwyraźniej nie jest możliwe.
    (czekałam na załadowanie łącznie kilkanaście minut)
    ====
    Reklamacja została złożona dnia: 2018-10-04 o godz. 23:46:15.
    Odezwiemy się do Ciebie w ciągu 8 dni.
    ====
    - posłusznie i bezzwłocznie wykonywałam wszelkie
    Państwa zalecenia i polecenia związane z tą promocją

    - nie ukrywałam, że biorę udział w Promocji tylko
    dlatego, że chcę otrzymać od Państwa obiecaną
    zapłatę a podpisując umowę z Bankiem, wyraziłam
    posłusznie wszelkie zgody, o które zostałam
    poproszona przez Bank

    - do dnia dzisiejszego nie otrzymałam żadnego
    dowodu mojego rzekomego sprzeciwu

    - w praktyce nie ma możliwości skutecznego niewyrażenia
    zgody na otrzymywanie jakichkolwiek (w tym i handlowych)
    informacji od Banku (dotyczy to wszelkich dróg, w tym
    i elektronicznej)

    - zgodnie z Państwa Regulaminem nie ja jestem
    odpowiedzialna za ewentualne błędy, ale Bank

    - wywiązałam się z umowy z nawiązką, co ukazują
    wyciągi zgromadzone na tej:

    http://eneuel.w.duna.pl/wyciagi/wyciagi.htm

    stronie WWW.

    Za zadawalające mnie rozwiązanie problemu -- z góry dziękuję,

    Danuta Ciszewska
    ====
    Reklamacja została złożona dnia: 2018-10-04 o godz. 23:49:23.
    Odezwiemy się do Ciebie w ciągu 8 dni.
    ====

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,