  • 1. Data: 2011-06-30 21:04:47
    Temat: Metastock - stałe wyświetlanie listy akcji
    Od: "...:::Tomek:::..." <t...@s...pl>

    Witam,

    czy da się jakoś w Metastocku ustawić panel boczny, który stale będzie
    mi wyświetlał listę walorów, np. akcji, podobnie jak ma to miejsce w
    Amibrokerze lub Powertraderze? Nie wierzę, żeby w takiej aplikacji tak
    topornie było rozwiązane otwieranie wykresów dla danej akcji.

    Tomek

  • 2. Data: 2011-07-01 15:07:56
    Temat: Re: Metastock - stałe wyświetlanie listy akcji
    Od: Architekt <wojciech.filipek*wytnij*@mm.pl>

    Dnia Thu, 30 Jun 2011 23:04:47 +0200, ...:::Tomek:::... napisał(a):

> [...]
    > Amibrokerze lub Powertraderze? Nie wierzę, żeby w takiej aplikacji tak
    > topornie było rozwiązane otwieranie wykresów dla danej akcji.

    Nie można.
    Metastock to bardzo stary produkt, nie rozwijany w jakiś istotny sposób od
    wielu lat. Jego architektura odbiega już mocno od obecnych standardów.
    Polecam właśnie Amibrokera.

    Pozdrawiam,
    Wojciech Filipek
    www.amizone.prv.pl

  • 3. Data: 2011-07-01 19:20:11
    Od: "...:::Tomek:::..." <t...@s...pl>

    W dniu 2011-07-01 17:07, Architekt pisze:
    > Nie można.
    > Metastock to bardzo stary produkt, nie rozwijany w jakiś istotny sposób od
    > wielu lat. Jego architektura odbiega już mocno od obecnych standardów.
    > Polecam właśnie Amibrokera.

    Hm, trochę się zawiodłem, każdy poleca Metastocka jako prawie legendarne
    narzędzie, a tu taka kupa.
    W zasadzie Amibroker bardzo mi odpowiada, oprócz jednej rzeczy też
    związanej z listą walorów - czy istnieje możliwość, aby na liście
    wszystkich walorów były zaznaczone te, które mam na liście ulubionych
    lub na którejkolwiek z watchlists?

    Tomek

  • 4. Data: 2011-07-01 22:09:35
    Od: Architekt <wojciech.filipek*wytnij*@mm.pl>

    Dnia Fri, 01 Jul 2011 21:20:11 +0200, ...:::Tomek:::... napisał(a):

> [...]
    > związanej z listą walorów - czy istnieje możliwość, aby na liście
    > wszystkich walorów były zaznaczone te, które mam na liście ulubionych

    Metastock jest po prostu "lekki" co może się podobać. Gdyby go odświerzyć
    byłby dla początkujących całkiem ok.

    Odpowiadam na pytanie. Nie można. A jaka jest tego celowość?

    Wojciech Filipek

  • 5. Data: 2011-07-02 09:22:38
    Od: "...:::Tomek:::..." <t...@s...pl>

    W dniu 2011-07-02 00:09, Architekt pisze:
    > Odpowiadam na pytanie. Nie można. A jaka jest tego celowość?

    Na obecnym etapie znajomości Amibrokera przeglądanie wykresów
    poszczególnych walorów odbywa się "ręcznie", więc dobrze byłoby
    wiedzieć, które z nich już przejrzałem i dodałem do obserwowanych z
    jakiegokolwiek powodu, a których nie monitoruję, w celu sprawdzania, czy
    nie zaczęło się na nich dziać coś interesującego.
    Ale to tylko na początek. Zacząłem się już zapoznawać z AFL i pewnie w
    najbliższej przyszłości ręczne przeglądanie wszystkich walorów będzie
    zupełnie zbędne.

    Tomek