  • 1. Data: 2011-06-30 07:38:54
    Temat: EuroSzlamowanie .....
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    "[...] Nie chce zeby UE zniknela. Uwazam ze to nadzieja dla moich dzieci.
    [...]".

    Zaraz cię Root szkopy wyszlamują tak jak teraz szlamują grecję (i inne
    narody eurolandu)....

    GRECKA MIŁOŚĆ NA RYNKACH FINANSOWYCH
    http://www.blog.gwiazdowski.pl/index.php?subcontent=
    1&id=965

    "[...] Czesi też nie byli za bardzo wyrywni do uprawiania greckiej miłości z
    francuskimi i niemieckimi bankami i koncernami. [...]".

    ....będziesz ty miał "nadzieję dla swoich dzieci"....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2011-06-30 18:55:36
    Temat: Re: EuroSzlamowanie .....
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Thu, 30 Jun 2011 09:38:54 +0200, Endriu napisał(a):

> [...]
    > francuskimi i niemieckimi bankami i koncernami. [...]".
    >
    > ....będziesz ty miał "nadzieję dla swoich dzieci"....

    Właśnie Endriu niech szlamują. Ja dzieci wyślę do Niemiec i po sprawie. Nie
    będę się pitolił z tym krajem i jego dziwactwami: nepotyzmem, korupcją,
    kolesiostwem i kacykostwem. To że jakiś pan wymmachuje mi przed nosem
    biało-czerwoną nie oznacza, że jest patriotą. Nie warto umierać Endriu za
    te pierdoły.
    "Dziel i rządź" Endriu - to zasada stara jak cała cywilizacja. Każda władza
    używa tej samej sztuczki od tysięcy lat: dzieli nas na Greków, Polaków i
    Niemców a potem wmawia nam różnice, kuiltura, język. Gówno prawda. Nie ma
    żadnych różnic. Ty, ja i Arab siedzący w namiocie chce dokładnie tego
    samego - aby jego dzieci miały szczęśliwe życie.
    Dla mnie UE to nie ekonomia i bankowość ani nawet Euro. Nie obchodzą mnie
    Goldmany i ich machinacje. Nie interesuje mnie jakiś Tusk czy inny premier.
    Jego też nie interesuje moje życie, problemy i moje dzieci.

    Historia Europy to historia wojen w tym dwóch najbardziej krwawych. Jeśli
    te pieprzone kraje się nie zjednoczą to taka wojna wybuchnie jeszcze raz.
    Tego chciałbym oszczędzić swoim dzieciom Endriu. To jest dla mnie sens EU.
    Nie jakieś tam Golmany. Mogę ubolewać że rządza nami bankierzy ale oni i
    tak będą rządzili w każdym przypadku. Ciężko będzie wrócić do realnych
    pieniędzy i realnej gospodarki bez deficytów, cykli koniunkuralnych itp.

  • 3. Data: 2011-06-30 19:08:22
    Od: root <r...@v...pl>

> [...]

    > francuskimi i niemieckimi bankami i koncernami. [...]".
    >
    > ....będziesz ty miał "nadzieję dla swoich dzieci"....

    Czy ty nie widzisz, że UE krytykują głównie Amerykanie i chodzący na
    p[ostronku Anglicy? Na kij im kolejne cesarstwo? Łatwiej jest im zarządzać
    podzielonym światem. USA pada, Chiny rosną a tu jeszcze jakaś Unia. Kto
    będzie pracował na te wszystkie domki z papendekla, samochody i
    lotniskowce. Kiedyś Anglia okradła prawie cały świat, potem przyszli
    Amerykanie i kupili reszę a tam gdzie się nie dało, wysłali lotniskowce.
    Sądzisz, że jedno cesarstwo patrzy z zadowoleniem na narodziny innego?

  • 4. Data: 2011-06-30 20:09:32
    Od: "Archangell" <r...@o...pl>

    Ciężko będzie wrócić do realnych
    > pieniędzy i realnej gospodarki bez deficytów, cykli koniunkuralnych itp.

    Dlaczego? Każda władza się kiedyś kończy. Bankierów też.

    Arch

  • 5. Data: 2011-06-30 20:49:45
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Właśnie Endriu niech szlamują. Ja dzieci wyślę do Niemiec i po sprawie.

    To wysyłaj.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 6. Data: 2011-07-01 07:20:29
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Thu, 30 Jun 2011 22:09:32 +0200, Archangell napisał(a):

    > Ciężko będzie wrócić do realnych
    >
    > Dlaczego? Każda władza się kiedyś kończy. Bankierów też.
    >
    > Arch

    Jak chciałbyś to odkręcić. Skoro wszyscy żyjemy za dług, to zakręcenie tego
    kurka spowoduje gwałtowne pogorszenie standardu zycia, i masz gotowy
    przepis na rewolucję. Jak bedzie rewolucja, to ludziki wybiora każdego kto
    obieca im polepszenie - i znowu pojawią się bankierzy, nadrukują pieniedzy
    i rozdadzą (tzn. udzielą kredytu). Cieżka sprawa.

  • 7. Data: 2011-07-01 07:39:42
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Thu, 30 Jun 2011 22:49:45 +0200, Endriu napisał(a):

    > To wysyłaj.

    A ty co. Nie jestes już tym wszystkim zmęczony? Nie wqurwa cie ze po 20
    latach kapitalizmu dalej jestesmy 5 razy biedniejsi od Niemców. Coś tu
    chyba jest na rzeczy. Czy Niemcy mieli przed wojną jakieś kolonie jak
    Francuzi czy Anglicy i czy w związku z tym mieli kogo okradać? Porównaj
    sobie Niemców 20 lat po wojnie i nas 20 lat po komunie. Jak to jest że u
    nich wszystko działa a tu nie. I jeszcze chcą otwierać szkoły zawodowe dla
    Polaków, żeby mieć później pracowników, a nasi władcy od 10 lat reformują
    szkolnictwo w kierunku likwidacji tych szkół. Ja mam dość Endriu. Zmęczony
    jestem i nie będę wmawiał dzieciom, że za 10 lat może wszystko się zmieni i
    jakoś to będzie.

  • 8. Data: 2011-07-01 07:45:27
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    root wrote:

    > i znowu pojawią się bankierzy, nadrukują pieniedzy
    > i rozdadzą (tzn. udzielą kredytu).

    Bankierzy nie drukują pieniędzy. Znasz takich bankierów, którzy drukują
    pieniądze? Pieniądze drukują politycy.

  • 9. Data: 2011-07-01 07:49:43
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Fri, 01 Jul 2011 09:45:27 +0200, totus napisał(a):

    > Bankierzy nie drukują pieniędzy. Znasz takich bankierów, którzy drukują
    > pieniądze? Pieniądze drukują politycy.

    Nie kolego. Politycy pożyczają pieniądze. Bankierzy je wytwarzają. Tego
    uczą na pierwszym semestrze ekonomii: "kreacja pieniądza przez system
    bankowy".

  • 10. Data: 2011-07-01 07:52:11
    Od: root <r...@v...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=ubQ--53ydSU