  • 1. Data: 2011-06-30 11:15:50
    Temat: informatyk od niusy onet pl nadaje sie na wysypisko-wstyd wstyd
    Od: k...@p...onet.pl

    ale pewnie dostenie kolejna premie od szefostwa za to ze nie odbiega :-)

    ale smiech

    a może zlecić jakiemuś maturzyście zrobienie nowego programu na to forum
    niusy.pl?

  • 2. Data: 2011-06-30 18:15:33
    Temat: Re: informatyk od niusy onet pl nadaje sie na wysypisko-wstyd wstyd [Niskie oczekiwania co zarządzania w Onet.pl]
    Od: "A. Filip" <a...@x...wp.pl>

    k...@p...onet.pl pisze:
    > ale pewnie dostenie kolejna premie od szefostwa za to ze nie odbiega :-)
    >
    > ale smiech
    >
    > a może zlecić jakiemuś maturzyście zrobienie nowego programu na to forum
    > niusy.pl?

    A *szef* tegoż informatyka to bierze pieniądze za nic?
    (szef tego szefa i tak dale *też*)

    Jeśli zakładasz że Onet ma strukturę bez unikania "Single Point of Failure"
    to jak dla mnie zakładasz że cały Onet jest o kant dupy potłuc.

    --
    A. Filip : Twoje pieniądze + Twoje ryzyko = Twój zysk *albo* strata
    Właściwe jest naturze ludzkiej nienawidzić tego, kogo się obraziło.