  • 1. Data: 2007-08-21 08:47:27
    Temat: Odrzucenie przelewu - źle podana nazwa odbiorcy przy przelewie.
    Od: "mk" <n...@l...pl>

    Witam,

    Tak jak w temacie mam pytanie, czy w banku PKO BP taki przelew zostanie
    odrzucony? Tzn. ktoś robi przelew, wpisuje numer konta i odbiorcy, ale
    odbiorca nie zgadza się z podanym numerem konta. W części banków taka
    transakcja zostanie odrzucona a w części przejdzie bez problemów z tego co
    wiem.
    Chciuałbym wiedzieć, czy system ijnformatyczny PKO BP taki przelew odrzuci?
    Czy być może zależy to tylko i wyłącznie od człowieka, który dokonuje
    przelewu?
    Będę wdzięczny za wszelkie informacje.

    Pozdrawiam,
    mk

  • 2. Data: 2007-08-21 10:15:03
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 21 Aug 2007 10:47:27 +0200, mk napisał(a):

> [...]
    > Chciuałbym wiedzieć, czy system ijnformatyczny PKO BP taki przelew odrzuci?
    > Czy być może zależy to tylko i wyłącznie od człowieka, który dokonuje

    Zagraniczny albo krajowy na bardzo dużą kwotę odrzucą. Krajowy na kwotę
    "rozsądną" (czytaj: nie wymagającą zatwierdzenia przez automat białkowy)
    przejdzie.

  • 3. Data: 2007-08-21 12:21:56
    Od: "mk" <n...@l...pl>

    o ile pamiętam, te wymagające "potwierdzenia" to powyżej 25.000 z, bądź
    odpowiadającej sumie euro, tak?

    dziękuję
    Pozdrawiam,

  • 4. Data: 2007-08-21 13:54:21
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 21 Aug 2007 14:21:56 +0200, mk napisał(a):

    > o ile pamiętam, te wymagające "potwierdzenia" to powyżej 25.000 z, bądź
    > odpowiadającej sumie euro, tak?

    Nie. To jest jakaś tajna kwota ustalona w zarządzeniach wewnętrznych PKO.

  • 5. Data: 2007-08-21 14:05:50
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 21 Aug 2007 13:54:21 +0000 (UTC), w <faeqqd$ac2$1@news.onet.pl>, jureq
    <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> napisał(-a):

    > Nie. To jest jakaś tajna kwota ustalona w zarządzeniach wewnętrznych PKO.

    Mnie PKO BP odrzucił na kilkaset złotych (źle wpisałem nazwę spółdzielni
    mieszkaniowej).

  • 6. Data: 2007-08-21 14:15:09
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 21 Aug 2007 16:05:50 +0200, r...@a...net.pl napisał(a):

    > Mnie PKO BP odrzucił na kilkaset złotych (źle wpisałem nazwę spółdzielni
    > mieszkaniowej).

    Przelew czy wpłata gotówkowa?
    Przeciętny oddział w dużym mieście czy jakaś mała dziura?
    Normalnie to przelewów na kwotę kilkuset złotych to w PKO żaden człowiek
    nie ogląda.

  • 7. Data: 2007-08-21 14:30:39
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 21 Aug 2007 14:15:09 +0000 (UTC), w <faes1d$553$1@news.onet.pl>, jureq

    > Przelew czy wpłata gotówkowa?

    Przelew.

    > Przeciętny oddział w dużym mieście czy jakaś mała dziura?

    Wrocław.