  • 1. Data: 2012-10-23 11:31:26
    Temat: Mbank daje 200 zł za otwarcie konta
    Od: Zibo <z...@g...com>

    Trza wydać kartą 1000 zł w dwa miesiące.
    Z tego co czytam nigdy nie można było być klientem mbanku - choć jest to zapis
    niejasny.
    W sumie to eliminuje chyba 99% uczestników tej grupy :)
    http://gruper.pl/x.php/1,29375/Cala-Polska-mBank-200
    -zl-w-gotowce-od-mBanku-i-oszczedzanie-z-mSAVER-na-9
    -przy-otwarciu-bezplatnego-eKONTA.html

    Zibo

  • 2. Data: 2012-10-23 14:07:02
    Temat: Re: Mbank daje 200 zł za otwarcie konta
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 23 października 2012 11:31:26 UTC+2 użytkownik Zibo napisał:
    > Trza wydać kartą 1000 zł w dwa miesiące.
    > http://gruper.pl/x.php/1,29375/Cala-Polska-mBank-200
    -zl-w-gotowce-od-mBanku-i-oszczedzanie-z-mSAVER-na-9
    -przy-otwarciu-bezplatnego-eKONTA.html

    Nie mogę znaleźć, czy jest ograniczenie na rezygnację z karty:
    założę konto, wydam 500, znowu wydam 500, skasuję 100+100, i...

    ... i chcę zrezygnować z karty. Mam ich dużo, i to darmowe bezwarunkowo. Czy w tej
    promocji nie ma gdzieś warunku, że daną kartę muszę utrzymywać jakiś czas, rok,
    dłużej?

  • 3. Data: 2012-10-23 23:12:37
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Bank pseudo wirtualny, nie moga otworzyc konta przez przelew z innego banku,
    bo kiedys bylem juz ich klientem, po dwoch nieudanych probach odeslanie do
    placowki w celu otworzenia konta (dane zaktualizowane, takze nie wiadomo w
    czym problem). Ostatnia zlotowke potwierdzajaca drugi wniosek dodatkowo
    wcielo i juz jej nie odeslali.
    Dla porownania otwieranie konta w Syncu przez przelew odbylo sie
    bezproblemowo.

    ps.com...