    From: Roman Kubik <r...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: MasterCard w TV
    Date: 26 May 2002 22:21:37 GMT
    Sender: Roman Kubik <r...@f...sb.gov.pl>

    > Jak na Polsacie to zapewne
    > http://www.karty.pl/oferta/opisy/ib5.htm
    > moze byc rowniez
    > http://www.citibank.pl/poland/consumer/polish/promo2
    4.htm

    chodzi mi o reklame - jak na moje nieuwazne oko - samego systemu Ec/Mc
    *nie* o ta do placenia na fundacje polsat
    wydaje mi sie, ze w tej reklamie nie ma ani slowa o banku, ze to reklama
    systemu.

    znam tez oferte kart EC/MC w PL i dlatego sie dziwie :->
    bardzo bym sie ucieszyl, gdyby pojawilo sie duzo Ec/MC przeliczanych przez EUR
    (Citi cos kombinuje chyba z USD) z sensowna oferta (jak VISA z LB albo Citi)

    chetnie tez zobaczylbym reklame VISY w TV zwlaszcza ta z chinka demolujaca
    lokal gastronomiczny... jest naprawde super!

    pozdrawiam

    romekk