  • 81. Data: 2010-11-16 13:56:45
    Temat: Re: MaĹ?y dom, taĹ?szy od kawalerki
    Od: "tarnus" <m...@l...de>

    Użytkownik "Lagod" <niespamowaclagoda@listkropkapl> napisał w wiadomości
    news:4ce2847f$1@news.home.net.pl...
    > Popieram ideę. Niestety nie spotka się z powszechnym uznaniem, bo
    > żyjemy w strasznie zniewolonym ideologicznie społeczeństwie. 95% ludzi
    > nie potrafi wyjść poza schematy przedstawiane w popularnych mediach
    > komercyjnych, i coś takiego jak "wolność", "niezależność" budzi
    > niesmak i strach: patrz Posty Budynia i Tomasza Finke.
    > Większość woli wybrać rozwiązanie dużo gorsze, byle bardziej
    > popularne i

    Mylisz to co chcą ludzie z tym co mogą. Chcieć to można sobie ale co z tego
    jak
    po jakimś czasie przyjedzie buldożer i ci ten dom zrówna z ziemią.
    Chcesz to zmienić? To głosuj na takich jak Korwin tak jak ja to czynię od
    lat
    bo tylko dzięki niemu jest szansa na to aby doznać prawdziwej wolności.
    Jeżeli jednak głosisz frazesy o wolności a na kartce do głosowania
    uparcie stawiasz krzyżyki przy PO PIS PSL SLD to krótko powiem...
    Bujaj się.

    Marek

  • 82. Data: 2010-11-16 14:31:22
    Temat: Re: Mały dom, tańszy od kawalerki
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > strach: patrz Posty Budynia i Tomasza Finke.
    > Większość woli wybrać rozwiązanie dużo gorsze, byle bardziej popularne i

    Jest ryzyko jest zabawa:

    http://www.deon.pl/wiadomosci/polska/art,5643,nik-ty
    siac-osob-zylo-w-ogrodkach-dzialkowych.html

    http://www.nieruchomosci-trojmiasto.eu/?p=282

    Z drugiej strony pewnie nikt nie odważy sie zburzyc tych wszystkich
    nielegalnie postawionych budowli więc "działkowcy" moga spać spokojnie.

    http://www.joemonster.org/art/11577/Najnowszy_zamek_
    swiata_Lapalice

    Skoro ta samowola nic nie robia to i działkowców nie ruszą.
    Ale kazdy niech sam podejmuje takie ryzyko

    To tak samo jak mnóstwo ludzi mieszka w budynkach bez odbioru- niby jest za
    to 10tys zł kary ale nie słyszałem aby kogoś ukarano a znam sporo osób które
    "pilnuja budowy" po kilka lat.

    Krzysiek

  • 83. Data: 2010-11-17 07:42:52
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2010-11-16 14:56, tarnus pisze:

> [...]
    > Jeżeli jednak głosisz frazesy o wolności a na kartce do głosowania
    > uparcie stawiasz krzyżyki przy PO PIS PSL SLD to krótko powiem...

    Nie powinieneś bezpodstawnie pisać do rozmówcy "Bujaj się"-trochę kultury.
    A co do Korwina, to głosuje na niego od zawsze, ale jakoś to nie
    przynosi efektów...

    ________MAT_______

  • 84. Data: 2010-11-17 11:28:13
    Temat: Re: Maly dom, tanszy od kawalerki.
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Podobnie uważam, że niestety prawo budowlane niepotrzebnie zawyża koszty budownictwa
    i mieszkaniowego, i ewentualnego socjalnego.
    Przykład to wiele pseudowymagań pseudoprzeciwpożarowych bez ładu składu i rozsądku.

    -----

    | Obecne prawo budowlane nie pozwala na wybudowanie mieszkań poniżej standardu -
    oddzielna kuchnia, łazienka, instalacje z
    opomiarowaniem, ciepłe ściany i okna itd.

  • 85. Data: 2010-11-17 11:29:06
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Mam śmierdzące pytanie:
    A gdzie za przeproszeniem sr..ą ??

    -----

    | W Gdańsku na wielu ogrodkach dzialkowych tak jest, sa wielkie altany gdzie ludzie
    mieszkaja calorocznie.

  • 86. Data: 2010-11-17 12:06:52
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Mam śmierdzące pytanie:
    > A gdzie za przeproszeniem sr..ą ??

    W latrynie?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 87. Data: 2010-11-17 12:30:01
    Od: lolka <l...@b...pl>

    On 10 Lis, 13:24, robercik-us <r...@p...onet.pl> wrote:

    > No to może wreszcie koszty zakupu działki...? No to załóżmy, że działka
    > kosztuje pięćdziesiąt..., no może sto tysięcy...

    Mhm. Zwlaszcza pod Warszawa. Juz nie mowiac o Warszawie. Juz nie
    mowiac o Wilanowie.

    --
    *lolka*