  • 1. Data: 2010-11-08 12:12:58
    Temat: Alior kaput?
    Od: ForALL <N...@s...info>

    Strona Aliora kaput?

  • 2. Data: 2010-11-08 12:17:19
    Temat: Re: Alior kaput?
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "ForALL" <N...@s...info> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:ib8phs$d6l$...@i...gazeta.pl...
    > Strona Aliora kaput?

    Ano. Od 13:10.

  • 3. Data: 2010-11-08 12:34:33
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    MarekZ pisze:
    > Użytkownik "ForALL" <N...@s...info> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:ib8phs$d6l$...@i...gazeta.pl...
    >> Strona Aliora kaput?
    >
    > Ano. Od 13:10.

    Taaa jasne

    Przepraszamy, system pracuje w trybie off-line. Dane nie uwzględniają
    operacji wykonanych po godz. 15:47 dn. 07-11-2010 .

    Zajebiscie....

  • 4. Data: 2010-11-08 13:23:34
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Taaa jasne
    >
    > Przepraszamy, system pracuje w trybie off-line. Dane nie uwzględniają
    > operacji wykonanych po godz. 15:47 dn. 07-11-2010 .
    >

    > Zajebiscie....

    Obecny komunikat emitowany jest z innego IP niz serwisy natywne banku
    (chodz IP w tej samej podsieci co wyklucza problem w sieci IP. Znaczy
    to jednak iz padł serwis informacyjny i transakcyjny. To dziwne.

    Zobaczymy jakie procedury maja na recovery disaster

  • 5. Data: 2010-11-08 15:06:54
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-11-08 13:17, MarekZ wrote:

    > Ano. Od 13:10.

    Dalej problemy z logowaniem do serwisu transakcyjnego ...

    Piotrek

  • 6. Data: 2010-11-08 15:16:50
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...na.berdyczow.info> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:4cd812da$0$27043$6...@n...neostrad
    a.pl...

    > Dalej problemy z logowaniem do serwisu transakcyjnego ...

    Ja generalnie jestem zalogowany, choć system maklerski nie działa. Ani
    notowania ani system transakcyjny.

  • 7. Data: 2010-11-08 15:19:57
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-11-08 16:16, MarekZ wrote:
    > Ja generalnie jestem zalogowany, choć system maklerski nie działa. Ani
    > notowania ani system transakcyjny.

    Mnie się w końcu też udało. A teraz łapię "resztki pakietów", żeby
    zdążyć przed 17 sprzedać walutę. Qurwicy można dostać bo akurat tego
    przez party line nie da się zrobić ...

    Piotrek

  • 8. Data: 2010-11-08 16:13:44
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 08 Nov 2010 13:12:58 +0100, ForALL napisał(a):

    > Strona Aliora kaput?

    Caly ich system bankowy padl, kase wplacilem rano a do teraz nie mam jej na
    koncie; nie moge zrobic przelewow, nic nie moge zrobic. Ch.. by to wzial.

    --
    best regards,
    scream

  • 9. Data: 2010-11-08 17:21:44
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    > Caly ich system bankowy padl, kase wplacilem rano a do teraz nie
    > mam jej na
    > koncie; nie moge zrobic przelewow, nic nie moge zrobic. Ch.. by
    > to wzial.

    Pewnie Comarch zrobił jakiś update i sie system sypnął i otwarzali
    z kopii.
    W Comarchu to norma np. w systemach CDN XL co zmiana wersji to
    zmienią oznaczenia pól bazie itp. i część rzeczy się sypie :)

    Damian

  • 10. Data: 2010-11-08 17:59:28
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 8 Nov 2010 18:21:44 +0100, Damian Niusy napisał(a):

    > Pewnie Comarch zrobił jakiś update i sie system sypnął i otwarzali
    > z kopii.

    Na szczescie juz dziala :) Dzwonili do mnie, ze mam juz kase i moge
    dzialac.

    --
    best regards,
    scream