  • 1. Data: 2010-11-08 11:41:52
    Temat: Inteligo wprowadza oplate 4 PLN za prowadzenie
    Od: "PL" <u...@W...pl>

    Inteligo wprowadza oplate 4 PLN za prowadzenie. Info widac po zalogowaniu
    sie na koncie.

    "Informujemy, że 15 listopada 2010 roku zmienia się Tabela opłat i prowizji
    kont Inteligo, która obowiązywała od dnia 11 maja 2010 r. Zmiany wpływające
    na dotychczasową ofertę to m.in.: obniżenie do 0 zł opłaty za prowadzenie
    rachunku, niezależnie od salda, oraz zmiana wysokości opłaty za kartę
    płatniczą Inteligo. Jeśli suma transakcji bezgotówkowych, dokonanych kartą w
    miesiącu, wyniesie co najmniej 100 zł, opłata będzie równa 0 zł. Jeśli suma
    wydatków będzie niższa, miesięczna opłata wyniesie 4 zł. "

  • 2. Data: 2010-11-08 11:45:25
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "PL" <u...@W...pl> writes:

> [...]
    > miesiącu, wyniesie co najmniej 100 zł, opłata będzie równa 0 zł. Jeśli suma
    > wydatków będzie niższa, miesięczna opłata wyniesie 4 zł. "

    Nie wprowadzaj w błąd. To nie za prowadzenie, tylko za kartę.
    KJ

    Ten tekst powstał w nadziei, ze bedzie komuś przydatny, jednak autor nie
    bierze odpowiedzialnosci za skutki wynikłe z jego przeczytania.

  • 3. Data: 2010-11-08 11:50:18
    Od: "PL" <u...@W...pl>

    > Nie wprowadzaj w błąd. To nie za prowadzenie, tylko za kartę.
    > KJ

    Jak uniknac oplaty za karte? Mozna z niej zrezygnowac?
    Chodzi o to, ze do tego konta nie potrzebuje karty.

  • 4. Data: 2010-11-08 11:56:00
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-11-08 12:50, PL pisze:

    > Jak uniknac oplaty za karte? Mozna z niej zrezygnowac?
    > Chodzi o to, ze do tego konta nie potrzebuje karty.

    Wezze czlowieku przejrzyj grupe pare dni wstecz zanim o cos takiego
    zapytasz.

  • 5. Data: 2010-11-08 11:56:51
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 08 Nov 2010 12:50:18 +0100, PL napisał(a):

    > Jak uniknac oplaty za karte? Mozna z niej zrezygnowac? Chodzi o to, ze
    > do tego konta nie potrzebuje karty.

    Potrafisz się chociaż na tyle wysilić aby przeczytać to co sam wkleiłeś w
    swoim poście?

    --
    xbartx

  • 6. Data: 2010-11-08 12:16:18
    Od: "PL" <u...@W...pl>

    > Potrafisz się chociaż na tyle wysilić aby przeczytać to co sam wkleiłeś w
    > swoim poście?

    Mam NIEAKTYWOWANA karte za ktora biora 1 PLN za miesiac, po jej zastrzezeniu
    automatycznie dosylaja nastepna, za ktora znowu place. Jak tego unikac?

  • 7. Data: 2010-11-08 12:21:31
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 08 Nov 2010 13:16:18 +0100, PL napisał(a):

    > Mam NIEAKTYWOWANA karte za ktora biora 1 PLN za miesiac, po jej
    > zastrzezeniu automatycznie dosylaja nastepna, za ktora znowu place. Jak
    > tego unikac?

    Aktywuj kartę a później ją od razu zastrzeż i na pewno nie dostaniesz
    kolejnej dopóki sam o to nie poprosisz. Tak jak już wspomniano wysil się
    minimalnie i popatrz w inne posty, które są już na grupie w tym temacie.

    --
    xbartx

  • 8. Data: 2010-11-08 13:05:46
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/8/2010 5:41 AM, PL wrote:
> [...]
    > miesiącu, wyniesie co najmniej 100 zł, opłata będzie równa 0 zł. Jeśli suma
    > wydatków będzie niższa, miesięczna opłata wyniesie 4 zł. "

    Amra, odbiło wam!!!
    Już szukam nastepnego banku.

    Karta debetowa nie służy do robienie zakupów, od tego są kredytówki.
    Co najwyżej od czasu do czasu wypłacam parę złotych z bankomatu.
    Macie jednego klienta mniej.

  • 9. Data: 2010-11-08 13:42:45
    Od: " " <n...@W...gazeta.pl>

    PL <u...@W...pl> napisał(a):

    > "Informujemy, że 15 listopada 2010 roku zmienia się Tabela opłat i prowizji
    > kont Inteligo, która obowiązywała od dnia 11 maja 2010 r.

    A co z tymi, którzy nie przeszli na nowe 'atrakcyjne' taryfy, tzn. korzystają
    z taryfy obowiązującej przed 11.05.2010)?

  • 10. Data: 2010-11-08 13:45:15
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 08 Nov 2010 07:05:46 -0600, witek napisał(a):

    > Karta debetowa nie służy do robienie zakupów, od tego są kredytówki. Co
    > najwyżej od czasu do czasu wypłacam parę złotych z bankomatu. Macie
    > jednego klienta mniej.

    Fakt, że teraz to konto się średnio nadaje do funkcji "tylko bankomaty"
    ale za to wszyscy handlujący na allegro ewentualnie tacy, którym karta
    nie jest potrzebna na pewno będą zadowoleni.

    --
    xbartx