  • 1. Data: 2010-11-08 09:15:12
    Temat: openfinance się sypie
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    wpisuje swoj login jak zawsze
    i przekierowuje mnie z powrotem do strony logowania

  • 2. Data: 2010-11-08 09:35:08
    Temat: Re: openfinance się sypie
    Od: " " <a...@W...gazeta.pl>

    coś grzebali w weekend
    Ja miałam zwykłe logowanie a dziś pokazało się hasło maskowane z miejscami na
    15 znaków
    Telefon na infolinię i generowane nowego hasła na znaną im komórkę

  • 3. Data: 2010-11-08 10:33:18
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik <a...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > na
    > 15 znaków
    > Telefon na infolinię i generowane nowego hasła na znaną im komórkę

    ja na szczęści mam normalne hasło, już odblokowałem
    łajzy zablokowali mi konto, a weź sie do nich dodzwoń...
    te banki internetowe to drogie są :/

  • 4. Data: 2010-11-08 11:01:31
    Od: mic49 <m...@i...pl>

    U mnie wszystko działa, więc to raczej coś u was.

    Może błędnie wpisywałeś login lub hasło: wtedy faktycznie bez
    komunikatu przekierowuje na stronę logowania.

    Michał

  • 5. Data: 2010-11-08 12:06:41
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    > ja na szczęści mam normalne hasło, już odblokowałem
    > łajzy zablokowali mi konto, a weź sie do nich dodzwoń...
    > te banki internetowe to drogie są :/

    Też mnie to kiedyś spotkało - system logowania nie działał,
    bo coś grzebali, ale po 3 "nieudanych" próbach konto się
    zablokowało...

  • 6. Data: 2010-11-08 12:56:33
    Od: "Telesfor" <T...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:ib8p4b$cv1$1@news.onet.pl...

    > Też mnie to kiedyś spotkało - system logowania nie działał,
    > bo coś grzebali, ale po 3 "nieudanych" próbach konto się
    > zablokowało...

    Przed chwila logowanie OK, po staremu....

    --
    Telesfor BAUDOT