  • 11. Data: 2002-05-07 16:30:25
    Temat: Re: Luuuudzie!! To nie wiecie...
    Od: "Grzegorz" <N...@p...onet.pl>

    <k...@g...pl> wrote in message
    news:56fe.00000e8a.3cd7ff93@newsgate.onet.pl...
    > MOŻNA w Makro płacić kartą!!!!!!!! Ale jest to karta specjalna (i dla niej

    > POSy): BPH-Makro. Można ją dostać zarówno mając jak i nie konto w BPH. Są
    2
    > rodzaje kart: rozliczana na bieżąco (mniejsza prowizja) i chargowa,
    > rozliczana... co 2 tygodnie (większa prowizja, ale też nie zabójcza).
    > TO JEST WIADOMOŚĆ PEWNA na 100%.

    o jakich prowizjach piszesz????

  • 12. Data: 2002-05-07 17:50:41
    Od: <k...@g...pl>

    > <k...@g...pl> wrote in message
    > są
    > 2
    >
    > o jakich prowizjach piszesz????

    No więc tak:
    1) chyba zlikwidowali już tą chargową i jest tylko debetowa Makro. w każdym
    razie JEDNA.
    2) Prowizja wynosi 0,2-2,3% wartości transakcji, w zależności od rachunku do
    karty: osobny, ROR czy coś tam.
    Odsyłam do TOiP BPH.

  • 13. Data: 2002-05-07 17:53:11
    Od: <k...@g...pl>

    > <k...@g...pl> wrote in message
    > są
    > 2
    >
    > o jakich prowizjach piszesz????

    Chyba już jedną Makro kartę zlikwidowali i jest JEDEN rodzaj. Natomiast
    prowizja wynosi od 0,2% do 2,3% w zależności od rodzaju rachunku do jakiego
    karta jest podpięta czy jakoś tam.
    Odsyłam do TOiP BPH.

  • 14. Data: 2002-05-07 18:00:18
    Od: "Grzegorz" <N...@p...onet.pl>

    <k...@g...pl> wrote in message

    > Chyba już jedną Makro kartę zlikwidowali i jest JEDEN rodzaj. Natomiast
    > prowizja wynosi od 0,2% do 2,3% w zależności od rodzaju rachunku do
> [...]

    he? to mam jeszcze placic prowizje? no coz troche to inne niz wszedzie...

    grzegorz

  • 15. Data: 2002-05-07 20:41:14
    Temat: Re: Makro a karty platnicze
    Od: "KT" <kryst@usun_polbox.pl>

    Użytkownik "zak" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Moze wiecie czemu w Makro nie mozna placic kartami platniczymi ( tzn. np.
    > gdyni do niedawno mozna bylo placic maestrem pbk-bph , ale to juz chyba
    > historia).Czy powod kryje sie w terminie "cash and carry" (dawaj gotowke i
    > bierz towar).Troche mnie to nurtuje...

    Ja robię do Makro przedpłatę.
    Rano około 9 wysyłam przelewik i po południu jak już maja kase u siebie to
    podstawiam samochód pod rampę po towar.
    Bez problemu.

    A fakture przysyłają mi poczta.
    Fajnie?

    Próbuję uzyskać kredyt ale jeszcze się nie udało.

    KT

  • 16. Data: 2002-05-09 07:12:19
    Od: Andrzej Garapich <garapich@_WYWAL_TO_palac.pl>

    Tue, 7 May 2002 10:56:57 -0500, "Grzegorz"
    <N...@p...onet.pl> pisze:

    >A ja slyszalem dokladnie na odwrot:
    >kto w mlodosci nie byl socjalista ten na staros bedzie skurczybykiem ;-)

    Pażywiom - uwidim :-)

    pozdrawiem serdecznie

    Andrzej Garapich

  • 17. Data: 2002-05-10 08:09:21
    Od: k...@p...onet.pl (Konlin)

    Witaj Andrzej,

    W Twoim liście datowanym 7 maja 2002 (13:31:43) można przeczytać:

    > Wyjasniano mi to na przykladzie dlugopisow BIC.
    > Ich cena w supermarketach we Francji jest nizsza
    > niz jakkolwiek liczony kosz ich produkcji. Po prostu
    > supermarketowi bardziej sie oplaca sprzedac taniej
    > niz kupil

    Przeciez to jest klasyczny przypadek zabronionego w calym
    cywilizowanym swiecie dumpingu. Cos dziwna ekonomie te osoby
    studiowaly...
    Pzdr

    --
    K.O.N.L.I.N.
    Kinetic Organism Normally for Logical Infiltration and Nullification,

    chcesz napisac prywatnie: k...@p...pl
    "You're never gonna die, you're gonna make it if you try;
    they're gonna love you"

    --

    Tego nie znajdziesz w żadnym sklepie!
    [ http://oferty.onet.pl ]