  • 11. Data: 2002-02-01 10:54:12
    Temat: Re: Mail z Inteligo
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    > Prowadzenie konta firmowego rachunek główny 3,99zł /miesięcznie
    > rachunek dodatkowy 0zł/miesięcznie
    >
    > Przelewy zewnętrzne dla kont firmowych 1,49zł za przelew (ZUS 2,99zł)

    No to dla kont firmowych coś się wyjaśnia:
    Żegnaj Inteligo - witaj MultiBanku :-))))

    K. Kowalski

  • 12. Data: 2002-02-01 11:18:15
    Od: Marcin Sawicki <m...@e...lublin.pl>

    camokiller <c...@h...pl> wrote:

    > "Marcin Sawicki" <m...@e...lublin.pl> wrote in message

    > Podejrzewam ?e chodzi to o co innego, jak trzymasz na rachunku testowym
    > oko?o 1z? to co miesi?c dok?adaj? do ciebie p?? grosza (zaokraglenia), jak
    > takich rachunk?w zrobi si? kilkaset tysi?cy to mog? mie? na tym spore
    > straty.

    Zgadza sie, ale to jest wylewanie dziecka z kapiela. Wiadomo, ze
    latwiej/taniej utrzymac klienta niz pozysakc nowego. Zalozmy, ze osoba mloda
    zlikwiduje konto po wprowadzeniu nowej TOiP. Potem sie zestarzeje i bedzie
    chciala (choc wcale to nie jest pewne, ze drugi raz bedzie chciala) zalozyc
    konto w BGB.... Chyba proces zakladania konta (oddzwanianie, potwierdzanie,
    kurierzy...) jest jednak drozszy niz utrzymywanie martwego konta.....

    --
    pozdrowionka
    marcin@home

  • 13. Data: 2002-02-01 11:34:30
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Feb 01, 2002 at 11:18:15AM +0000, Marcin Sawicki wrote:

    > konto w BGB.... Chyba proces zakladania konta (oddzwanianie, potwierdzanie,
    > kurierzy...) jest jednak drozszy niz utrzymywanie martwego konta.....

    Chyba ze za kazde konto musisz np. BGB placic stala kase. I nie jest
    wazne czy jest martwe.

    W tej sytuacji to nie koniecznie musi byc tansze.

    --

    --w

  • 14. Data: 2002-02-01 11:35:48
    Od: Jozef Zbrodel <j...@i...com>

    Marcin Sawicki wrote:

    > A w .pdf'ie do sciagniecia sprytnie zamaskowana oplata od prowadzenia rachunku

    Nie rachunku a konta (przynajmniej tak napisali, a zgodnie z definicją
    w broszurce Inteligo w skład _konta_ wchodzą _rachunki_, z czego
    wnioskuję że opłata jest jednokrotna niezależnie od tego ile ma się w
    ramach konta rachunków).

    > (przy obrotach
    > ponizej 99,99 PLN)

    Przy _srednim_saldzie_. IMHO jak ktos ma srednie saldo poniżej 100
    złotych to mu bank niepotrzebny ;-]]]
    Jest to chyba racjonalna decyzja mająca na celu pozbycie się martwych
    rachunków. Zwróccie uwagę, że jesli ktos ma choć _odrobinę_ pieniędzy
    na koncie, to dalej ma bezpłatnie, więc nie uderza to w nikogo kto
    rzeczywiscie używa tego konta.

    > i za korzystanie z karty......
    Tutaj :-(((((
    Choć i tak mniej niż w marmurkach

    --
    Pzdr
    J. [WaWa]

  • 15. Data: 2002-02-01 11:47:52
    Od: <i...@p...onet.pl>

    > A w .pdf'ie do sciagniecia  sprytnie zamaskowana oplata od prowadzenia
    rachunku (przy obrotach
    > ponizej 99,99 PLN) i za korzystanie z karty...... w centrali BGB pilnie
    > chyba pieniedzy potrzeba.

    Koniec z promocjami po 50 zł, teaz nadszedł czas
    oddawac kasę zarobioną na polecaniu konta znajomym :)))))
    Pozdr.
    IS

  • 16. Data: 2002-02-01 11:48:57
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    A kto znajdzie jakieś istotne różnice miedzy tymi dwoma regulaminami ?
    http://www.inteligo.pl/_download/download.php/regula
    min.pdf

    http://www.inteligo.pl/_download/download.php/stary-
    regulamin.pdf

    Bo pewnie też coś ciekawego w nowym regulaminie zaszyli(może jakieś zmiany
    w związku z odpowiedzialnością za transakcje kratowe albo cos).

    Kamil
    c...@h...pl

  • 17. Data: 2002-02-01 11:51:57
    Temat: już wiem jak zamknąć rachunek [było Re: Mail z Inteligo ]
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@usun_spam.piotrorzechowski.com>

    :) właśnie testowałem jak zamknąć rachunek
    trzeba u nich zamówić formularz - przyślą pocztą - nie ma go na WWW

    no a później 30 dniowy okres wypowiedzenia
    ciekawe od kiedy w praktyce obowiązuje TOiP ?

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 18. Data: 2002-02-01 12:00:33
    Od: Marcin Sawicki <m...@e...lublin.pl>

    Jozef Zbrodel <j...@i...com> wrote:

> [...]
    > w broszurce Inteligo w skład _konta_ wchodzą _rachunki_, z czego
    > wnioskuję że opłata jest jednokrotna niezależnie od tego ile ma się w

    Tak masz racje. Nie posiadam konta w Inteligo (tak sie tylko przedsiewzieciu
    przygladam jako byly klient
    Berliner Bank) stad nie przywiazalem wagi do tego rozroznienia

    > Przy _srednim_saldzie_. IMHO jak ktos ma srednie saldo poniżej 100
    > złotych to mu bank niepotrzebny ;-]]]

    Ale moze potrzebny bedzie....

    > Jest to chyba racjonalna decyzja mająca na celu pozbycie się martwych
    > rachunków.

    Masz racje jest to racjonalny sposob na pozbycie sie martwych rachunkow, nie jestem
    jedynie pewien, czy w dluzszej perspektywie sie to oplaci.

    [ciach oplata od VE]
    > Choć i tak mniej niż w marmurkach

    No nie wiem, w moim marmurkowo-online'owym INGBSK jest taniej. I wyplata za
    za free (w odpowiednim bankomacie). Odsetki co prawda nie te, ale przy
    pewnych zalozenia nie ma co narzekac.

  • 19. Data: 2002-02-01 12:02:03
    Od: Marcin Sawicki <m...@e...lublin.pl>

    Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl> wrote:

    > Chyba ze za kazde konto musisz np. BGB placic stala kase. I nie jest
    > wazne czy jest martwe.
    >
    > W tej sytuacji to nie koniecznie musi byc tansze.

    Troszke nie rozumiem. Moglbys to jakos rozwinac.

  • 20. Data: 2002-02-01 12:17:09
    Od: "pioter" <b...@t...onet.pl>

    "Jozef Zbrodel" <j...@i...com> wrote in message
    > Przy _srednim_saldzie_. IMHO jak ktos ma srednie saldo poniżej 100
    > złotych to mu bank niepotrzebny ;-]]]

    no dobra, ale po co robic takie glupie i kosztowne promocje w celu
    zakladania duzej ilosci kont (krag przyjaciol).
    przeciez wiadomo jaka jest mentalnosc Polakow - daja, to bierz.
    wydaja straszna kase na pozyskanie nowych klientow, wiadomo, ze wiekszosc z
    nich i tak tych kont nie bedzie uzywac, a potem sie dziwia;

    czekam tylko, az stopa Inteligo zrowna sie z mBankiem i bye Inteligo; karte
    do emaxa zastrzege bede jakos godzil mBank, Multi (pokim student, to jeszcze
    mam dobrze, a jak skoncze za miesiac studia, to im i tak o tym nie powiem) i
    Lukasa. Moze sie jeszcze bardziej do LG przyzwyczaje, no ale to moze juz
    wkrotce byc Nordea, a tam wala oplaty

    pozdrawiam

    p.