  • 61. Data: 2002-02-05 18:12:19
    Temat: Re: Mail z Inteligo
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "Radek Stachowiak" <r...@U...alter.pl> napisał w wiadomości
    news:slrna5vko5.8b9.radek@blue.alter.pl...

    > a ja CI ( i innym ) odradzam uzywanie tego formularza, tylko pisanie na
    > swoim, czemu? co prawda na prawie sie nie znam, ale tam nie ma (w tym
    > formularzu) nigdzie napisanego ze zrywasz umowe ze wzgledu na fakt iz
    > nie zgadzasz sie na zmiane regulaminu - a to jest (powolanie sie na to)
    > IMHO jedyny sposob na to by nie mieli prawa uzyc w stosunku do Ciebie
    > nowych oplat.

    Zaznacz, że nie zgadzasz się na nową TOiP, a nie tylko na sam regulamin!
    Możesz zgodzić się na TOiP, ale nie musisz na regulamin i odwrotnie.

    Poza tym uważam, że zwykłe pismo MUSI wystarczyć. Regulamin nie precyzuje w
    tym miejscu, że wypowiedzenie musi być na formularzu określonym przez bank.

    Jeśli konsultanci dalej mówią takie głupoty, napiszcie na
    i...@i...pl -> zajmie się tym dział reklamacji.

    Inną sprawą jest to, że klient w przypadku niezaakceptowania zmian nowego
    regulaminu musi po prostu wypowiedzieć umowę. Ale nikt go nie zmusza do
    spowiadania się z jakiego powodu. Wypowiadasz umowę, o czym mówi regulamin.
    Regulamin nie twierdzi, że MUSISZ napisać, że z powodu niezaakceptowania
    zmian.
    Przypuszczam, że wszystkie rezygnacje będą traktowane tak samo - do końca
    umowy na starych zasadach.

    > Jesli by sie komus chcialo dokladnie to sprawdzic/skomentowac bylbym
    > wdzieczny - bowiem w tym formularzu (to zwykly tekst) jest odnosnik
    > to jakiegos punktu regulaminu, ale nie moglem znalezc starego
    > regulaminu, wiec...

    Przypuszczam, że jest to punkt mówiący o 30-dniowym okresie wypowiedzenia.
    Zresztą podeślij.

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 62. Data: 2002-02-05 20:39:34
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 5 Feb 2002 19:12:19 +0100, "Wojciech Nawara"
    <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> wrote:

> [...]
    >zmian.
    >Przypuszczam, że wszystkie rezygnacje będą traktowane tak samo - do końca

    na starych zasadach regulaminu moze tak ale na jakiej podstawie
    sadzicie, ze jesli sie nie zgodzi na nowa TOiP to obowiazywac bedzie
    stara ?
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 63. Data: 2002-02-05 21:51:51
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > na starych zasadach regulaminu moze tak ale na jakiej podstawie
    > sadzicie, ze jesli sie nie zgodzi na nowa TOiP to obowiazywac bedzie
    > stara ?

    Wojtku, obaszerną dyskusję przeprowadziłem na ten temat na pbb - właśnie czy
    obowiązuje nowa, czy stara TOiP.

    Sam nie jestem na 100% do tego przekonany, ale argumenty są mocne.

    Przeczytaj sobie wątek:

    Re: [inteligo] zmiana regulaminu / oprocentowania / TOiP

    Tam naprawdę jest to bardzo obszernie omówione...

    Ja naprawdę nie jestem co do tego przekonany... Zresztą poczytaj sam... To
    te długie posty po 10 kB. :)

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 64. Data: 2002-02-05 22:53:08
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 5 Feb 2002 22:51:51 +0100, "Wojciech Nawara"
    <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> wrote:
    >Tam naprawdę jest to bardzo obszernie omówione...
    >
    >Ja naprawdę nie jestem co do tego przekonany... Zresztą poczytaj sam... To
    >te długie posty po 10 kB. :)

    aa, tutaj jeszcze do konca nie doszedlem :-).

  • 65. Data: 2002-02-09 11:35:08
    Od: Jaroslaw Andrzejewski <j...@d...com.pl> (Jaroslaw Andrzejewski)

    Tue, 05 Feb 2002 10:46:37 +0100, Wojtek Frabinski
    <w...@a...net.pl> napisał(-a):

    >Poszlo oczywiscie o ten nieszczesny formularz.
    >Ja mo wie, ze wysle pismo. Ona, ze musi byc formularz.

    nie ma racji - p. par. 15 pkt. 1 i 2. Też odbyłem dyskusję (ale już po
    nadaniu poleconego). Upewniłem się, że nie warto robić z nimi
    interesów, bo nic mnie tak nie wk*.* jak mówienie klientowi, że
    obowiązuje go regulamin wewnętrzny instytucji a nie regulamin
    dostarczony wraz z umową (właśnie za to nie mogę wykrzesać z siebie
    ciepłych uczuć do "żubra" :-)

    >Ja, dlaczego nie ma go na WWW. ona, ze dlatego ze to jest formularz
    >zamkniecia konta (!?)

    ciekawe skąd na to wpadła

    >Ja mowie, ze wysle pisemne wypowiedzenie umowy bo tak wynikaz ich
    >regulaminu. Ona ze to zostanie odrzucone. Ja, ze nie maja prawa

    niech spróbują. Ja już wysłałem, a oni pewnie je już otrzymali.

    >niedziele i ciage go nie mam. Jak oni te maile wysylaja ?!

    festina lente, a może klient się rozmyśli i jednak nie zamknie? :-)

    >PS, moze ktos komu juz udalo sie je zdobyc, wyslac mi ten formularz na
    >priva? Musze przynajmniej rodzicom zamknac konta na ich zasadach.

    masz ugodowych rodziców. Ja mam ojca adwokata i ten to dopiero potrafi
    zaleźć za skórę takim urzędasom :-)

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 66. Data: 2002-02-09 11:48:00
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "Jaroslaw Andrzejewski (Jaroslaw Andrzejewski)"
    <j...@d...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > obowiązuje go regulamin wewnętrzny instytucji a nie regulamin
    > dostarczony wraz z umową (właśnie za to nie mogę wykrzesać z siebie

    Ktoś pisał na pbb, że zaakceptowali pismo nie na ich formularzu...

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 67. Data: 2002-02-09 13:19:34
    Od: Jaroslaw Andrzejewski <j...@d...com.pl> (Jaroslaw Andrzejewski)

    Sat, 9 Feb 2002 12:48:00 +0100, "Wojciech Nawara"
    <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> napisał(-a):

    >Ktoś pisał na pbb, że zaakceptowali pismo nie na ich formularzu...

    ale mimo to info-linki próbują wmówić co innego.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski