  • 21. Data: 2006-02-23 19:17:19
    Temat: Re: Ma terminal, a odmawia przyjęcia karty - co robić?
    Od: Miernik <m...@f...org>

    sg <a...@s...org.pl_without> wrote:
    > nie jest to zgodne z umową z PolCardem), bo jak mam kartę MasterCard
    > to mam prawo kupować dowolny towar na kartę już od 1zł.

    Za 1 PLN nie zapłacisz w POSie Polcardu, najmniej 1.01 PLN:

    http://www.kartyonline.pl/ciek.php?id=4

    ___________________/_______________________/ mailto:m...@f...org
    Save Europe from Software Patents
    http://www.gnu.org/philosophy/savingeurope.html

  • 22. Data: 2006-02-23 19:29:21
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    Miernik napisał(a):

    > Za 1 PLN nie zapłacisz w POSie Polcardu, najmniej 1.01 PLN:
    >
    > http://www.kartyonline.pl/ciek.php?id=4

    OK, moze ten czlowiek powiedzial "powyzej 1zl"

  • 23. Data: 2006-02-23 20:12:23
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "sg" <a...@s...org.pl_WITHOUT> napisał w wiadomości
    r...@o...pl napisał(a):
    >Dzisiaj rozmawiałem z miłym panem z PolCardu i powiedział, że jak mam problem
    >bo sklep powiedział, że karty nie przyjmie, albo że mogę płacić kartą dopiero
    >za sumę powyżej 20zł, to oni proszą o informacje i to sprawdzą i jeśli się
    >potwierdzi to wyciągną odpowiednie konsekwencje

    chyba tylko sobie te konsekwencje wyciągną bo sklepowi za bardzo nic nie mogą
    zrobić poza wypowiedzeniem umowy...

  • 24. Data: 2006-02-23 20:25:56
    Od: "witrak\(\)" <w...@h...com>

    "sg" <a...@s...org.pl_WITHOUT> wrote in message
> [...]
    [...]
> [...]
    > odpowiednie konsekwencje (bo nie jest to zgodne z umową z
    > PolCardem), bo jak mam kartę MasterCard to mam prawo kupować

    Prosze, PROSZE, napisz jak on sie nazywal i pod jakim numerem
    telefonu...
    Pare miesiecy temu, pewna mila pani z Polcardu powiedziala mi cos
    *dokladnie przeciwnego* (na moje upierania sie, ze jest tak, jak
    Ci
    powiedzial tem mily pan): ze obecne umowy nie nakladaja zadnych
    obowiazkow
    na punkty i one *moga* ale *nie musza* przyjac zaplaty karta (a
    szlo o
    okolo 3 tys. za naprawy blacharskie w autoryzowanym serwisie
    opla).

    Pozdr.

    witrak()

  • 25. Data: 2006-02-23 20:35:32
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    witrak() napisał(a):

> [...]
    > na punkty i one *moga* ale *nie musza* przyjac zaplaty karta (a szlo o
    > okolo 3 tys. za naprawy blacharskie w autoryzowanym serwisie opla).

    hm... jak sie nazywal to gorzej ale numer jest na stronie polcardu
    http://www.polcard.pl/kontakt_adres.xml

    mi powiedzial, że muszą przyjąć zapłatę kartą jeśli tylko mają podpisaną
    umowę z polcardem

    sg

  • 26. Data: 2006-02-24 06:29:04
    Od: darek <d...@f...com.pl>

    Tomek napisał(a):

> [...]
    Czasami faktycznie kupuja jak zwykly smiertelnik, chocby wtedy gdy ktos
    uparl sie aby akurat u nich kupic bilet na jakis low cost.Czasami
    pobieraja za to dodatkowa oplate. Czesto jednak maja popodpisywane umowy
    i sa klientami korporacyjnymi dla np. towarzystw lotniczych, tlumaczy to
    czesto fakt, ze mozesz u nich nabyc bilety lotnicze taniej niz moglbys
    zrobic to samodzielnie.
    darek

  • 27. Data: 2006-02-24 11:05:39
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "witrak\(\)" <w...@h...com> writes:

    > na punkty i one *moga* ale *nie musza* przyjac zaplaty karta (a szlo o
    > okolo 3 tys. za naprawy blacharskie w autoryzowanym serwisie opla).

    Swoja droga, niezly "autoryzowany serwis". Przeciez oni na naprawach
    zarabiaja najwiecej (wystarczy spojrzec jak obliczona jest cena
    naprawy - bo chyba "autoryzowany serwis" daje, oprocz faktury,
    wyszczegolnienie wymienionych czesci oraz kalkulacje czasu zuzytego
    na naprawe).
    --
    Krzysztof Halasa

  • 28. Data: 2006-02-24 19:43:13
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    > Czasami faktycznie kupuja jak zwykly smiertelnik, chocby wtedy gdy ktos
    > uparl sie aby akurat u nich kupic bilet na jakis low cost.Czasami
    > pobieraja za to dodatkowa oplate.

    Jak to wyglada w praktyce, jesli nie maja terminala kart? Tranzakcje
    rozliczaja karta, a prowizje pobieraja w gotowce? A jak maja termnal. to
    robia dwie tranzakacje: za usluge wlasciwa i za prowizje?

  • 29. Data: 2006-02-25 13:32:33
    Od: darek <d...@g...pl>

    Tomek napisał(a):

    > Jak to wyglada w praktyce, jesli nie maja terminala kart? Tranzakcje
    > rozliczaja karta, a prowizje pobieraja w gotowce?

    Tak jest. Transakcji dokonuja karta klienta, lub tez wlasna karta a ew.
    dodatkowa prowizje za usluge - w gotowce, przelewem... etc, Czesto w
    takich biurach podrozy bilety na przelot kupuja ludzie nie posiadajacy
    kart lub nie chcacy z nich korzystac, wtedy biuro dokonuje platnosci
    wlasna karta.

    > A jak maja termnal. to
    > robia dwie tranzakacje: za usluge wlasciwa i za prowizje?

    Nie sadze. Jesli nie tylko maja ale uzywaja terminala w "normalny"
    sposob tp placisz za usluge, towar tak jak w kazdym innym p-cie handlowym.

    darek

  • 30. Data: 2006-02-25 19:56:56
    Od: "witrak\(\)" <w...@h...com>

    "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> wrote in message

    > Swoja droga, niezly "autoryzowany serwis". Przeciez oni na
    > naprawach
    Moge podac adres ;-)

> [...]
    > naprawy - bo chyba "autoryzowany serwis" daje, oprocz faktury,
    > wyszczegolnienie wymienionych czesci oraz kalkulacje czasu

    No, akurat w tym konkretnym przypadku robili mi te naprawe na
    zamkniety kosztorys (z OC sprawcy) i musieli nawet wzywac
    bieglego,
    zeby powiekszyc zakres, wiec pewnie za duzo nie zarobili - wtedy
    i te 3-4% chca zaoszczedzic...

    witrak()