  • 1. Data: 2006-02-21 17:28:03
    Temat: KALKULATORY KREDYTÓW
    Od: "Paweł" <b...@p...onet.pl>

    Przeglądam strony internetowe różnych banków i witryn finansowych chcąc
    zorientować się jaka będzie rata kredytu o którym myślę oraz koszt kredytu i
    okazuje się, że otzrymuję różne wyniki. Czy ktoś mógłby wskazać mi adres
    strony gdzie będzie to rzeczywiste wyliczenie.
    Pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2006-02-21 19:11:11
    Temat: Re: KALKULATORY KREDYTÓW
    Od: "krzysiek" <k...@v...pl>

> [...]
    > okazuje się, że otzrymuję różne wyniki. Czy ktoś mógłby wskazać mi adres
    > strony gdzie będzie to rzeczywiste wyliczenie.

    spróbuj może tutaj-> http://www.infor.pl/kalkulatory/kredyt.php

    pozdr krzysiek

  • 3. Data: 2006-02-21 20:56:47
    Od: "Paweł" <b...@p...onet.pl>

    > spróbuj może tutaj-> http://www.infor.pl/kalkulatory/kredyt.php
    >
    > pozdr krzysiek
    >

    > --

    Dzięki
    Może podacie jeszcze inne adresy.
    Pozdrawiam
    Paweł

  • 4. Data: 2006-02-21 23:11:41
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    Paweł <b...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Dzięki
    > Może podacie jeszcze inne adresy.
    > Pozdrawiam
    > Paweł

    Jeśli chodzi o proste wyliczenie zmiennej raty kredytu, to identyczny
    kalkulator z tym który podał Ci kolega na stronie Inforu, jest jeszcze na
    stronie BISE/funkcja do raty stałej jest w excelu/. Wyniki zgadzają się ze
    sobą oraz makrem które kiedyś sobie napisałem, więc raczej wyliczenia są
    OK. :^) Natomiast czy uda Ci się znaleźć takie cudo, które porówna wszystkie
    możliwe koszty przy kredycie, to wątpię. Banki wykazują zbyt dużą inwencję
    aby te koszty ukryć i jednak klientowi wcisnąć. Szczególnie przy kredytach
    hipotecznych to widać. Tu Cię Excel leczy i analiza konkretnych propozycji
    kredytowych i to przynajmniej z grubsza skrojonych do Twojej sytuacji
    majątkowej, bo widełki podawane ogólnie na stronach, są tak duże że nie
    warto na nich bazować.

    Miłego dnia
    Tomek

  • 5. Data: 2006-02-22 12:52:31
    Od: "kszyhoo" <k...@o...pl>

    Polecam kalkulator w serwisie www.smartbank.pl
    Liczy raty równe i malejące bazując na podstawowych wzorach.
    Dodatkowo uwzględnia "spread" przy kredytach walutowych.

    Pozdrawiam,
    Krzysiek