  • 11. Data: 2006-08-09 19:22:26
    Temat: Re: MIG-BR i kredyt hipoteczny
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 09 Aug 2006 21:18:26 +0200,
    osoba podpisana: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>
    napisała:
    > Dnia 2006-08-09 20:31, osobnik Kamil Jońca stwierdził, iż:
    >
    > Tak, ale w zależności od banku, weryfikowanych jest ostatnich 3 do 12
    > m-cy, więc wcześniejszy status płatności ma niewielkie znaczenie.

    Wierze Ci na słowo :-) Na szczęście (odpukać) nie musiałem się nigdy nad
    tym zastanawiać :-)

    KJ

    God is real, unless declared integer.

  • 12. Data: 2006-08-09 19:59:23
    Od: "Michał Sienkiewicz" <m...@i...pl>

    > Zapomniałeś dodać, że taki kredyt będzie odpowiednio kosztował... IMHO
    > lepiej odczekać kilka m-cy aż sytuacja w BIK się ustabilizuje (w
    > zależności od banku od 3 do 12 m-cy) i wtedy złożyć wniosek.
    Sprawa wyjaśniona. Nie mam żadnych zaległości a to z takiego powodu że
    wcześniej spłacałem kredyt w większych ratach niż trzeba. Tak więc nawet te
    100 dni nie spowodowało jakichkolwiek opóźnień w spłacie kredytu.

  • 13. Data: 2006-08-09 20:27:07
    Od: z...@p...onet.pl

    > IMHO
    > lepiej odczekać kilka m-cy aż sytuacja w BIK się ustabilizuje (w
    > zależności od banku od 3 do 12 m-cy) i wtedy złożyć wniosek.
    >
    > --
    > Marcin Nowakowski
    > MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105,
    > mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl