  • 1. Data: 2016-07-12 17:48:51
    Temat: konto Niegodne Polecenia BZWBK po sierpniowej podwyżce
    Od: n...@p...pl

    w sierpniu bank bzwbk planuje podwyżki
    m.in. konta oszczędnościowe płatne 1zł

    zgadnijcie, ile będzie kosztować miesięcznie
    konto niegodne polecoenia po tych powyżkach...

  • 2. Data: 2016-07-12 17:51:41
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    n...@p...pl writes:

    > zgadnijcie, ile będzie kosztować miesięcznie
    > konto niegodne polecoenia po tych powyżkach...

    Nie obchodzi mnie to. Zamknąłem.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    If Love Were Oil, I'd Be About A Quart Low

  • 3. Data: 2016-07-12 17:52:09
    Od: n...@p...pl

    W dniu wtorek, 12 lipca 2016 17:48:52 UTC+2 użytkownik n...@p...pl napisał:
    > w sierpniu bank bzwbk planuje podwyżki
    > m.in. konta oszczędnościowe płatne 1zł
    >
    > zgadnijcie, ile będzie kosztować miesięcznie
    > konto niegodne polecoenia po tych powyżkach...

    i druga zagadka: ile kosztuje po podwyżce konto 123

  • 4. Data: 2016-07-12 18:26:35
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2016-07-12 o 17:52, n...@p...pl pisze:

    > i druga zagadka: ile kosztuje po podwyżce konto 123

    to zwykłe konto (godne polecenia) bez karty debetowej będzie teraz płatne?

    mam takie nieużywane, ale nie zamykwałem bo opłat nie było

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2016-07-12 18:55:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    >w sierpniu bank bzwbk planuje podwyżki m.in. konta oszczędnościowe
    >płatne 1zł
    >zgadnijcie, ile będzie kosztować miesięcznie konto niegodne
    >polecoenia po tych powyżkach...

    Mam kiepski wzrok, czy nadal bez oplaty ?

    J.

  • 6. Data: 2016-07-19 09:21:01
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2016-07-12 o 18:55, J.F. pisze:

    > Mam kiepski wzrok, czy nadal bez oplaty ?
    >
    > J.

    gapię się w nową TOiP i opłat za konto (ror) bez karty nie widzę...

    macie podobne odczucia?
    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2016-07-19 09:49:34
    Od: mk <m...@g...com>

    W dniu wtorek, 19 lipca 2016 09:21:07 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:

    > macie podobne odczucia?

    Oczywiście.