  • 1. Data: 2016-07-12 21:38:22
    Temat: BZWBK przypomina sobie o mnie po ok. 5 latach
    Od: Marcin <n...@n...com>

    Witam

    Niedawno dostalem od BZWBK listem papieroywm informacje o zmianie
    cennika. Do listu byla dolaczona plyta CD z cennikiem. Klopot w tym, ze
    od ok. 5 lat nie mam juz zadnego produktu w BZWBK (az wyszukalem
    potwierdzenie zamkniecia konta). Czy ktos mial podobna sytuacje? Moze
    wysmarowac do nich list z zadaniem wykreslenia moich danych ze swoich
    baz. A moze GIODO mogloby cos zaradzic? Gdyz po rozstaniu z BZWBK
    zmienilem adres a ze juz nic mnie z BZWBK nie laczylo to nie
    informowalem ich oczywiscie o zmianie adresu i wysylali na stary. W
    sumie szkoda niewielka ze aktualnie mieszkajacy pod moim starym adresem
    dowiedzieli sie, ze mam/kiedys mialem konto w BZWBK.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2016-07-12 21:56:59
    Temat: Re: BZWBK przypomina sobie o mnie po ok. 5 latach
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 lipca 2016 21:38:23 UTC+2 użytkownik Marcin napisał:
> [...]
    > sumie szkoda niewielka ze aktualnie mieszkajacy pod moim starym adresem
    > dowiedzieli sie, ze mam/kiedys mialem konto w BZWBK.
    Tam GIODO od razu
    Na infolinie dzwoniłeś? Co powiedzieli?

  • 3. Data: 2016-07-12 22:29:55
    Od: niko <k...@b...net>

    On 12.07.2016 21:38, Marcin wrote:
> [...]
    > juz zadnego produktu w BZWBK (az wyszukalem potwierdzenie zamkniecia konta). Czy

    Tak, miałem. Około 7 lat temu, wówczas miałem zamknięte już konto około 4 lat.
    Poszedłem do placówki, przeprosili, dali jakieś śmieszne wytłumaczenie, że
    zmiana systemu czy cuś. Niby mnie wykasowała. Od tamtej pory mam spokój, jak do
    tej pory.

  • 4. Data: 2016-07-13 23:56:40
    Od: jo44 <j...@T...PRECZ.o2.pl>

    W dniu 12.07.2016 o 21:38, Marcin pisze:

    > Klopot w tym, ze
    > od ok. 5 lat nie mam juz zadnego produktu w BZWBK (az wyszukalem
    > potwierdzenie zamkniecia konta). Czy ktos mial podobna sytuacje?

    5 lat? Tylko? Ja dostałem z Biura Maklerskiego (innego banku)
    informację o zmianie opłat i prowizji. Kłopot w tym, że nie mam tam
    rachunku od 15 lat. Przez 15 lat była cisza i spokój a tu nagle..
    pismo o zmianach. Pan na infolinii nie pytając o nic oznajmia iż
    na pewno nie zamknąłem rachunku - znaczy się trzeba będzie jakąś opłatę
    ponieść za prowadzenie nieistniejącego rachunku? Kto by tam
    potwierdzenia przez tyle lat trzymał...
    I do kogo teraz uderzyć?

  • 5. Data: 2016-07-14 07:50:09
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    jo44 napisał(a) :

> [...]
    > na pewno nie zamknąłem rachunku - znaczy się trzeba będzie jakąś opłatę
    > ponieść za prowadzenie nieistniejącego rachunku? Kto by tam

    Do Annasza.

    Zbyszek
    PGP key: 0xE09DDDC1

  • 6. Data: 2016-07-14 08:51:17
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Kiedyś (z prasy) jakieś małzeństwo emerytów wywalczyło przed sądem kilka tysięcy
    odszkodowania od PeKaO SA za niewykasowanie ich danych osobowych po zamknieciu
    rachunku i przysłanie reklamy po kilku latach, poszedłbym tą drogą.

    -----

  • 7. Data: 2016-07-14 14:15:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marcin" 5785472d$0$15193$6...@n...neostrada.pl

    W odwecie za moje poczynania -- ja przypominam się po 3 latach.

    http://leszekc.w.tkb.pl/800400/wyciagi/wyciagi.htm

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 8. Data: 2016-07-14 14:27:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    " ąćęłńóśźż" nm7cop$irs$...@n...news.atman.pl

> [...]
    > niewykasowanie ich danych osobowych po zamknieciu rachunku
    > i przysłanie reklamy po kilku latach, poszedłbym tą drogą.

    Może i tak, ale obecnie ponoć ZZiobro zabiera się ostro za
    korupcję w sądach -- więc takie coś ;) (odszkodowanie za
    nadzwyczajne i nieokiełznane oraz nadzwyczajnie niebezpieczne
    i niepokojące nad wyraz straty moralne) już niekoniecznie
    będzie przytrafiało się w tym kraju ,,bezsilnym emerytom''. ;)

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 9. Data: 2016-07-14 14:31:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zbynek Ltd." nm798v$fii$...@n...news.atman.pl

    > Do Annasza.

    A stamtąd do Kajfasza....

    BZWBKKBSg to bank zdumiewający od lat, gdy jeszcze był tylko BZWBK, bez KB czy Sg...
    Sama nazwa tego banku jest kuriozalna: bank Bank Zachodni Wielkopolski Bank Kredytowy
    Kredyt Bank Santander group... Od lat ta grupa wiesza psy na tym banku i jedynie
    wysokie owisienkowanie czy orzeszkowanie studziło zapał grupowiczów...

    Do banków porządnych ten bank raczej trudno zaliczyć.

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 10. Data: 2016-07-15 02:44:02
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 7/14/2016 1:51 AM, ąćęłńóśźż wrote:
> [...]
    rachunku i przysłanie reklamy po kilku latach, poszedłbym tą drogą.

    Nie za niewykasowanie, tylko za przysłanie kartki z zyczeniami na swieta
    mimo braku zgody na marketing.

    20 tys

    Ale teraz bym juz na taka kase nie liczył.