  • 1. Data: 2003-02-06 08:34:39
    Temat: Lukasiewicz kontratakuje ;)
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Oddziały, jakich nie było

    Od dziś kierowaniem Bankiem Społem będzie zajmował się siedmioosobowy
    zarząd. Komisja Nadzoru Bankowego uchyliła zarząd komisaryczny w
    spółce.

    - W tym roku rozpoczniemy budowę sieci oddziałów - powiedział "Rz"
    Mariusz Łukasiewicz, który kontroluje bank i jednocześnie jest
    przewodniczącym rady nadzorczej spółki. - Jeszcze żaden bank w Polsce
    nie otworzył tylu placówek w ciągu jednego roku, ile my zamierzamy.

    Łukasiewicz nie chciał zdradzić, jakie oddziały zamierza tworzyć oraz,
    czym chce prześcignąć konkurencję. - Jeszcze nie ma takich placówek w
    naszym kraju - mówi właściciel banku. - A nasza oferta będzie
    niekonwencjonalna.

    calosc:
    http://www.rp.pl/gazeta/wydanie_030206/ekonomia/ekon
    omia_a_16.html

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow

  • 2. Data: 2003-02-06 15:21:42
    Temat: Re: Lukasiewicz kontratakuje ;)
    Od: "Piotr Miecznikowski" <p...@N...gazeta.pl>

    Jeżeli mają być to bezosobowe oddziały w hipermarketach, to musi być to oferta
    dla ludu (taka jak w mBanku). I oczywiście w każdym takim oddziale powinien
    być bankomat z funckją depozytową, a to chyba droga inwestycja.

    Poczekamy, zobaczymy ... Może będzie ciekawie? I w końcu urozmaici się oferta
    banków internetowych ...

    Ciekawe jak rozwiążą problem brania kredytów? Czy ktoś chciałby prosić o
    kredyt maszynę? Chyba, że łącze video z centrum obsługi ...

    Na taki bank, to chyba jeszcze za wcześnie ...

  • 3. Data: 2003-02-06 20:21:13
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > Ciekawe jak rozwiążą problem brania kredytów? Czy ktoś chciałby prosić o
    > kredyt maszynę? Chyba, że łącze video z centrum obsługi ...

    > Na taki bank, to chyba jeszcze za wcześnie ...

    no wlasnie dlatego ze za wczesnie to moze to byc rewolucja/rewelacja.

    ale nie sadze zeby to mial byc ten kierunek (automat w HM).
    Skoro sam MŁ twierdzi, ze ma to byc rewolucyjne _indywidualne_
    podejscie do klienta, to raczej sadze, ze to bedzie podejscie
    czlowiek do czlowieka. Moze oddzial to bedzie agent + fura + laptop + komora?
    Takich oddzialow rzeczywiscie mozna otworzyc w ciagu roku z 500 ;-).
    I to moze byc to magiczne ,,indywidualne podejscie [przy kawie]''.
    Przy kawie KLIENTA u niego w domu.... ;-) czyli przy kawie takiej,
    jaka klient SAM wybierze bo najbardziej lubi :-)))))))

    pozdrawiam

    romekk

  • 4. Data: 2003-02-06 20:46:32
    Od: k...@p...onet.pl

    Witam!

> [...]
    > Przy kawie KLIENTA u niego w domu.... ;-) czyli przy kawie takiej,
    > jaka klient SAM wybierze bo najbardziej lubi :-)))))))

    Raczej nie sądzę.
    Gazeta wyborcza z 27 stycznia, ogłoszenie:

    "Poszukujemy kandydatów na stanowisko projektant-programista
    Zakres obowiązków:
    Towrzenie oraz nadzór i rozbudowa oprogramowania bankowego
    (do: portali korporacyjnych, wniosków kredytowych przez internet,
    obsługi windykacji)"

    No chyba że taki agento-oddział ma tego laptopa podłączonego do
    komóry i u klienta, razem z nim wypełnia wniosek. Wydaje mi się
    to mało prawdopodobne :-)

    Kamiluu

  • 5. Data: 2003-02-07 08:15:53
    Od: g...@o...pl

    Witam,

    Jeżeli prace ida pełną para to na pewno bank bedzie potrzebował nowych osób a
    napewno także potrzebuje Gdzie znależć info o przyjęciach ?? Centrala Społem
    jest w Warszawie przy ul.Grazyny 13/15 Ktoś może był na rozmowach ? lub wysyłał
    CV ? z góry Dziękuje za odpowiedz Pzdr

  • 6. Data: 2003-02-07 08:54:19
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > jest w Warszawie przy ul.Grazyny 13/15 Ktoś może był na rozmowach ? lub

    CV można było wysyłać na podany email w GW (dodatek praca) jakieś 2-3 miesiące
    temu.

  • 7. Data: 2003-02-07 08:59:30
    Od: g...@o...pl

    > CV można było wysyłać na podany email w GW (dodatek praca) jakieś 2-3
    miesiące
    > temu.

    CZY KTOS ZNA ADRES email lub adres pocztowy na który mozna wysłać ???

  • 8. Data: 2003-02-07 11:48:35
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

> [...]

    > No chyba że taki agento-oddział ma tego laptopa podłączonego do
    > komóry i u klienta, razem z nim wypełnia wniosek. Wydaje mi się

    wiele kanalow dostepu to podstawa.
    To o czym jest ogloszenie to tworzenie zwyklego (i niezbednego) kanalu
    dla klienta ,,niezindywidualizowanego'', albo utworzenie mu platformy
    codziennej wspolpracy z bankiem.
    ale jakos nie wierze w to ,,indywidualne, rewolucyjne'' podejscie przez
    kanal zdalny. Jesli to ma byc wyjatkowy bank, zwlaszcza bank dla VIPow,
    to musi byc mozliwosc spotkania sie z _moim indywidualnym_ bankierem
    w wygodnym dla mnie miejscu i czasie. W szczegolnosci do klienta
    z workiem pieniedzy ;-) mozna pojechac z laptopem i komora tylko po to,
    zeby razem z nim wypelnic absolutnie standartowy wniosek w Internecie...
    Bogaty klient moze nawet chetnie zaplacic za taka obsluge i dla niego
    nie jest argumentem oplata 0 czy 150, bo jego pieniadze miesiecznie
    przynosza grube tysiace... i przy stalej wspolpracy z bankiem przyniosa
    wiecej niz o 150 wiecej ;-), ale na pewnoe nie zdecyduje sie na bank gdzie
    musi chodzic, stac w kolejce. z drugiej strony rozwazenie roznych mozliwosci
    zainwestowania miliona PLN nie jest mozliwe przez telefon / samoobslugowo
    przez Internet. Trzeba do klienta pojsc, pokazac mu na laptopiku
    pare wykresow, opinie expertow, __porozmawiac z nim__, i dac mu mozliwosc
    wybrania strategii / taktyki inwestowania.

    pozdrawiam

    romekk

  • 9. Data: 2003-02-07 11:50:14
    Od: s...@o...pl

    Poszukaj po prostu tego ogłoszenia na stronach www.gazeta.pl

  • 10. Data: 2003-02-07 13:50:09
    Od: g...@o...pl

    > Poszukaj po prostu tego ogłoszenia na stronach www.gazeta.pl

    TYLKO jest jeden problem :) gazeta ma ogłoszenia od stycznia starszych nie ma w
    necie :( jesli ktos ma ta oferte lub widzial gdzieś nowa poprosze o info z góry
    Dzieki g...@o...pl