  • 1. Data: 2002-11-05 11:41:06
    Temat: LukasBank - ciekawe pytanie (ankieta) !
    Od: s...@p...onet.pl

    Który z banków jest wg. Ciebie najbardziej konkurencyjny dla LUKAS Banku ?

    BZ WBK
    Citibank
    ING Bank Śląski
    Kredyt Bank
    mBank
    Multibank
    Pekao SA
    PKO BP
    *inny
    (ankieta po wylogowaniu z e-banku)

    Moim zdaniem ciekawy sposób na badanie opinii i potrzeb klientów.

    Cześć

  • 2. Data: 2002-11-05 15:41:00
    Temat: Re: LukasBank - ciekawe pytanie (ankieta) !
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Który z banków jest wg. Ciebie najbardziej konkurencyjny dla LUKAS Banku ?

    Pojawilo sie ok godz. 00:05
    - bylem drugim glosujacym :-)))

    - wybralem MultiBank

  • 3. Data: 2002-11-05 18:35:53
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <s...@p...onet.pl>
    > Który z banków jest wg. Ciebie najbardziej konkurencyjny dla LUKAS Banku ?

> [...]

    wybralbym "inny" - delikatnie nie wspominają o najlepszych ostatnio:
    planet Fortisa, e-Integrum BGŻ oraz Inteligo PKOBP

    Lukas zawsze lubil sie prezentowac na tle wad innych banków ;-))
    *** blad ***

  • 4. Data: 2002-11-05 19:40:57
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > *inny
    > (ankieta po wylogowaniu z e-banku)
    >
    > Moim zdaniem ciekawy sposób na badanie opinii i potrzeb klientów.

    Może troche nie na temat. Jak czytam większość postów to odnosze wrażenie, że
    wiekszości dyskutantów przesłoniły cały świat e-banki. Są to niewątpliwie
    bardzo fajne rozwiązania. Lecz w naszej rzeczywistości jest to margines
    bankowości. Jeszcze dużo wody upłynie w naszych rzekach aż staną się one
    poważnym konkurentem banków "marmurowych". Tensor1.

  • 5. Data: 2002-11-05 22:12:04
    Temat: Re:Ciekawe pytanie (ankieta) / Lukas sie wycofał?
    Od: p...@p...onet.pl

    > Który z banków jest wg. Ciebie najbardziej konkurencyjny dla LUKAS Banku ?

> [...]

    Nie dawno się logowałem i stwierdzam, że Lukas powrócił do starej ankiety.
    Czyżby wycofał sie z w/w pytania??? Nie uważacie, że to dziwna postawa?

    DS

  • 6. Data: 2002-11-06 09:01:14
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    t...@p...onet.pl wrote:
> [...]
    [...]

> [...]
    > bankowości. Jeszcze dużo wody upłynie w naszych rzekach aż staną się one
    > poważnym konkurentem banków "marmurowych". Tensor1.
    Zwłaszcza jeśli chodzi o lokaty :-P
    Ale bardziej serio. Po prostu na tej liście udziela się taki profil
    klientów i tyle. To jest trochę tak jakbyś wszedł do aeroklubu i
    "odniósł" wrażenie że samoloty przysłoniły wszystko ludziom tam
    przebywającym
    KJ

  • 7. Data: 2002-11-06 09:16:26
    Temat: Re: Re:Ciekawe pytanie (ankieta) / Lukas sie wycofał?
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Nie dawno się logowałem i stwierdzam, że Lukas powrócił do starej ankiety.
    > Czyżby wycofał sie z w/w pytania??? Nie uważacie, że to dziwna postawa?
    Logowalem sie przed chwila i jest ta sama ankieta, a raczej jej wyniki.

  • 8. Data: 2002-11-06 09:39:07
    Od: g...@p...onet.pl

    jasne, ze oddzialy jeszcze dlugo nie zniknal, ale jak stopien migracji klientow
    i operacji w np. Abbey Banku jest 28% (dane za forresterem) a BarclaysBanku 22%
    to nie da sie tych transakcji wrzucic spowrotem do oddzialow. bankowosc
    internetowa ma swoja role a oddzialy swoja - zreszta zobacz jak sie pozycjonuje
    multibank. Natomiast zgadzam sie, ze czysto wirtualne banki nigdy nie osiagna
    dominacji na rynku. No chyba ze technologie jak komunikacja w języku naturalnym
    oparta na np. NLP rzeczywisice sie sprawdzi.

  • 9. Data: 2002-11-06 10:10:54
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > bankowości. Jeszcze dużo wody upłynie w naszych rzekach aż staną się one
    > poważnym konkurentem banków "marmurowych".

    Jasne. Najpierw muszą wyginąć mamuty. ;-)

    --
    kriskel