  • 1. Data: 2002-11-05 09:02:10
    Temat: mBank -wyciag z konta - moze byc problem ?
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    Witam,
    doszedl w koncu, ciesze sie bardzo.
    Natomiast pojawia sie maly (?) problem.
    Jedyne dane posiadacza kata jakie tam sa, to:
    1) Imie i nazwisko
    2) adres - w moim przypadku korenspondencyjny,
    niewiele majacy wspolnego z adresem zameldowania
    (tym w dokumentach tozsamosci).

    Czy nie moga pojawic sie problemy z identyfikacja
    wlasciciela ?
    Przeciez Jankow Kowalskich sa tysiace.
    A moze powinien byc pesel ?
    Mieliscie problemy ?

    MarcinP

  • 2. Data: 2002-11-05 11:01:30
    Temat: Re: mBank -wyciag z konta - moze byc problem ?
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MarcinP" <b...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości
> [...]
    > 1) Imie i nazwisko
    > 2) adres - w moim przypadku korenspondencyjny,
    > niewiele majacy wspolnego z adresem zameldowania

    Skromniutko a IMO problem nie jest taki mały, no
    bo co w ten sposób udowodniłeś (udowodniłesz że
    Jan Kowalski z innej ulicy dokonał operacji
    bankowej ale nie ty ;)

    > Czy nie moga pojawic sie problemy z
> [...]

    Zależy od człowieka ktoremu to pokażesz i jego
    wnikiliwości ;), od wagi sprawy ale prawdę mówiąc
    prawdę to ono jest wart nie więcej niz to sławetne
    mBankowe "Potwierdzenie złożenia dyspozycji
    przelewu/duplikat" które możesz sobie sam
    wydrukować z internetowej strony. A z Twoim
    wywodem zgadzam się jak najbardziej. Tych
    inforamcji jest za mało a przecież to
    potwierdzenie jest płatne. Powiedz mi czy chociaż
    jest na firmowym papierze i ze stempelkiem ?

    Pozdr.
    Sark

    p.s. a powiedz mi jaki tytuł nosi to potwierdzenie
    ?

  • 3. Data: 2002-11-05 11:30:17
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > inforamcji jest za mało a przecież to
    > potwierdzenie jest płatne. Powiedz mi czy chociaż
    > jest na firmowym papierze i ze stempelkiem ?

    Papier firmowy, nawel ladny - kolorowy.
    Pieczatki ani sladu.
    Ja potrzebowalem do historii konta zeby dostac KK,
    powiedzieli ze papier f-wy im wystarczy (multibank).
    Dokumenty zlozylem, ale nie przygladali im sie - czekam na telefon.
    Ciekawi mnie, skad czlowiek rozpatrujacy moj wniosek
    bedzie wiedzial, ze to moj wyciag ? Ciekawe, czy sie przyczepia.
    Wszak (na pierwszy rzut oka) to jest wyciag kogos zupelnie innego
    o takim samym imieniu i nazwisku.

    > p.s. a powiedz mi jaki tytuł nosi to potwierdzenie

    Historia operacji za ...data...data (albo jakos podobnie)

    pozdrawiam
    MarcinP

    ps
    moje nazwisko popularne nie jest, ale gdy zamykalem ROR
    w PKO BP pani powiedziala, ze maja ROR czlowieka ktory
    identycznie sie nazywa i mieszka nawet na tej samej ulicy !!!

  • 4. Data: 2002-11-05 21:55:07
    Od: "kto to" <k...@o...pl>

    > ps
    > moje nazwisko popularne nie jest, ale gdy zamykalem ROR
    > w PKO BP pani powiedziala, ze maja ROR czlowieka ktory
    > identycznie sie nazywa i mieszka nawet na tej samej ulicy !!!

    I jeszcze w tym samym budynku i mieszkaniu 8-D