  • 1. Data: 2002-09-17 16:06:39
    Temat: [LukasBank] – nowy wzór VE
    Od: s...@p...onet.pl

    Witam,
    Od paru dni Lukas Bank wydaje nowy wzór karty VE.

    Wzór przesłałem do galerii Wojtka(www.karty.3a.pl), tak szybko jak go tam
    umieści będzie można ją obejrzeć.

    Oczywiście mogę podesłać na e-mail. Dajcie znać(s...@p...onet.pl).

    p.s. Moim zdaniem nowy wzór jest całkiem ciekawy.

    Cześć

  • 2. Data: 2002-09-17 16:56:04
    Temat: Re: [LukasBank] – nowy wzór VE
    Od: s...@p...onet.pl

    > Oczywiście mogę podesłać na e-mail. Dajcie znać.

    Ci którzy prosili, mają przesyłkę na koncie

    Cześć

  • 3. Data: 2002-09-17 16:58:17
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    No trzeba przyznac, ze bardzo ladna :)

  • 4. Data: 2002-09-17 17:19:53
    Temat: Re: [LukasBank] &#8211; nowy wzór VE
    Od: p...@p...onet.pl

    Faktycznie, bardzo zgrabny wzór i paleta kolorów.

  • 5. Data: 2002-09-17 18:58:25
    Od: "matjaw" <m...@w...pl>

    czy na classica tez wprowadzili nowy wzor?

    pzdr

    matjaw

  • 6. Data: 2002-09-17 22:53:15
    Od: s...@p...onet.pl

    > Witam,

    > Oczywiście mogę podesłać na e-mail. Dajcie znać

    Wysłałem wzór do kolejnych osób, które przysłały prośby.

    Cześć

  • 7. Data: 2002-09-18 06:29:06
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Użytkownik wrote:

    > Wysłałem wzór do kolejnych osób, które przysłały prośby.

    Dziękuję!
    Jest naprawdę bardzo ładna.
    Moja poprzednia kończy ważność 9/02 (czyli teraz) - czy mam szanse sie
    zalapac na nowy wzór?

  • 8. Data: 2002-09-18 12:51:11
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 17 Sep 2002 18:06:39 +0200, s...@p...onet.pl wrote:

    >Wzór przesłałem do galerii Wojtka(www.karty.3a.pl), tak szybko jak go tam
    >umieści będzie można ją obejrzeć.

    Umieszcze jak dostane zgode Lukasa, wyslalem maila.
    No chyba ze wczesniej sam sobie taka wyrobie :-).
    Ale mam nadzieje, ze Lukasa zadziala pd tym wzgledem lepiej od INGBSK.

    >Oczywiście mogę podesłać na e-mail. Dajcie znać(s...@p...onet.pl).
    >
    >p.s. Moim zdaniem nowy wzór jest całkiem ciekawy.

    Zgadzam sie, wygada bardzo interesujaco. Mam nadzieje, ze kredytowke
    tez zmienia. Chyba niedlugo bede musial wystapic o duplikat z powodu
    zuzycia karty :).

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl