  • 1. Data: 2002-01-09 10:41:08
    Temat: Brawo najkrotszy przelew
    Od: ROBBO <r...@r...si.ec.pl>

    Niecale 4 godziny z e-Lukasa do Inteligo.
    Czy jest mozliwe zeby nadanie i odbior byl ta sama sesja elixira ?

    Czy ja poprostu sie przyzwyczailem do pogibanych bankow i 3dniowych
    przelewow i teraz normalnosc mnie dziwi.

    --
    Pawel "ROBBO" Kaminski email:r...@s...ec.pl tel+48605077548
    Muzeum Telefonów Komórkowych - http://www.mtk.prv.pl/

  • 2. Data: 2002-01-09 12:43:54
    Temat: Re: Brawo najkrotszy przelew
    Od: "Bogdan K" <b...@p...com>

    > Niecale 4 godziny z e-Lukasa do Inteligo.
    > Czy jest mozliwe zeby nadanie i odbior byl ta sama sesja elixira ?
    >
    > Czy ja poprostu sie przyzwyczailem do pogibanych bankow i 3dniowych
    > przelewow i teraz normalnosc mnie dziwi.

    Z PBK W-wa do mBank wysłane home bankingiem było po 3 godzinach

    Pozdrawiam

    Bogdan K

  • 3. Data: 2002-01-09 14:26:03
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    "ROBBO" <r...@r...si.ec.pl> (news:a1h6o4$bt2$1@news.tpi.pl):

    > Czy jest mozliwe zeby nadanie i odbior byl ta sama sesja elixira ?

    Moim zdaniem nie tylko możliwe, ale konieczne.

  • 4. Data: 2002-01-09 15:48:19
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > Niecale 4 godziny z e-Lukasa do Inteligo.
    > Czy jest mozliwe zeby nadanie i odbior byl ta sama sesja elixira ?
    > Czy ja poprostu sie przyzwyczailem do pogibanych bankow i 3dniowych
    > przelewow i teraz normalnosc mnie dziwi.

    Jeśli już z banku wyjdzie daną sesją to i tą samą dojdzie (chyba, że bank nie
    ma pokrycia na przelewy).
    Jest kwestia kiedy jeden bank wyśle zlecony przelew oraz kiedy drugi zaksięguje
    jego odbiór - i to już w sumie może trwać nawet 3 dni.

    -As-

  • 5. Data: 2002-01-09 16:34:54
    Od: "Marcin_S" <s...@e...pl>

    he he a mbank>mbank to nawet online ;)