  • 1. Data: 2005-10-26 12:39:11
    Temat: Lukas sprzeniewierzył oszczędności?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Już czytałem listy sprzed paru dni. Mam to samo.

    Jeszcze miesiąc temu miałem lokatę obronną. Nie likwidowałem jej.
    Teraz już nie mam lokaty.
    Na moje pytanie dostałem tylko jakieś mętne odpowiedzi.
    Tak naprawdę nie wiadomo jaka jest sytuacja. Czy, jak twierdzi
    bank, błąd w systemie komputerowym, czy też może ktoś z banku,
    może informatyk, wybrał pieniądze bez pozostawienia śladów w
    historii konta. W końcu to najbardziej zawodnym ogniwem jest
    zawsze człowiek. Bank może teraz ukrywa prawdę.

    Zbyszek
    PGP key: 0xBA6D33B6
    Reklama: Internet Explorer służy do przeglądania zawartości
    Internetu z Twojego komputera i vice-versa.

  • 2. Data: 2005-10-26 12:57:44
    Temat: Re: Lukas sprzeniewierzył oszczędności?
    Od: jaszczur <m...@c...op.pl>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik Zbynek pisze:

    > Jeszcze miesiąc temu miałem lokatę obronną. Nie likwidowałem jej.
    > Teraz już nie mam lokaty.
    IMHO robili konwersję baz do nowego systemu. Jeśli Twoja lokata
    była niestandardowym/nitypowym produktem mogła nieprawidłowo
    przejść do nowego systemu/bazy. Jeśli masz papiery stwierdzające,
    że miałeś lokatę składaj reklamację na piśmie, poleconym za
    potwierdzeniem odbioru.

    --
    "(...) aby uzyskać pełnię wolności, ( . '">
    trzeba żyć tak, jakby twoje ciało ) L_

  • 3. Data: 2005-10-26 13:09:41
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    jaszczur <m...@c...op.pl> writes:

    > przejść do nowego systemu/bazy. Jeśli masz papiery stwierdzające,
    > że miałeś lokatę składaj reklamację na piśmie, poleconym za
    > potwierdzeniem odbioru.

    Nie mam konta w Lukasie, ale mam rozne konta lokaty etc - i do
    wiekszosci z nich nie mam zadnego papieru. Mam sie bac?

    MJ

  • 4. Data: 2005-10-26 13:16:37
    Od: "wojtaszek" <w...@t...pl>

    > IMHO robili konwersję baz do nowego systemu. Jeśli Twoja lokata
    > była niestandardowym/nitypowym produktem mogła nieprawidłowo
    > przejść do nowego systemu/bazy.

    A jakby tak mieć niestandardową pożyczkę ... Tak się rozmarzyłem :)
    Wojtek

  • 5. Data: 2005-10-26 13:26:24
    Od: "m@rio" <m...@w...pl>

    Użytkownik "wojtaszek" <w...@t...pl> napisał w wiadomości
    > A jakby tak mieć niestandardową pożyczkę ... Tak się rozmarzyłem :)

    Najlepiej niestandardowy kredyt mieszkaniowy na 30 lat ;D

    pozdr
    mariusz

  • 6. Data: 2005-10-26 13:49:40
    Od: Michal M <w...@...pl>

    > wiekszosci z nich nie mam zadnego papieru. Mam sie bac?

    raczej nie, banki napewno maja potezne backupy baz danych wiec jesli w gre beda
    wchodzic duze pieniadze to pewnie podmontuja streamer, odtworza dane sprzed np
    miesiaca gdzies na boku (testowym serwerze) i znajda "znikajace" lokaty

  • 7. Data: 2005-10-26 15:02:02
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > Najlepiej niestandardowy kredyt mieszkaniowy na 30 lat ;D

    i na bardzo dużą liczbę bardzo dużych mieszkań

    marzyć każdy może ;)

    janke

  • 8. Data: 2005-10-26 18:29:48
    Od: "....:: Mach ::...." <m...@g...pl>

    > i na bardzo dużą liczbę bardzo dużych mieszkań

    kurde moze kupic pol osiedla...

    > marzyć każdy może ;)

    :))

  • 9. Data: 2005-10-26 21:25:08
    Od: RobertSA <n...@a...invalid>

    On Wed, 26 Oct 2005 15:49:40 +0200, Michal M <w...@...pl> wrote:

> [...]
    > gre beda wchodzic duze pieniadze to pewnie podmontuja streamer, odtworza
    > dane sprzed np miesiaca gdzies na boku (testowym serwerze) i znajda

    Ale one nie znikly "calkiem" z bazy, bo ciagle sa na wyciagach
    miesiecznych. Nie widac ich tylko w internetowym systemie transakcyjnym.
    Lukas-Linia tez je widzi - podawala mi daty i kwoty przez telefon.

    Przepraszam, jesli odebrałaem mily dreszczyk ;-)

    --
    Robert

  • 10. Data: 2005-10-27 00:17:18
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > i na bardzo dużą liczbę bardzo dużych mieszkań
    >
    > marzyć każdy może ;)

    Taaa ...
    żeby tylko znikając się nie przemienił w niedozwolony debet ;-)