  • 1. Data: 2011-06-04 13:52:55
    Temat: Polbank Era czy T-mobile?
    Od: kranu <k...@l...pl>

    KK Polbank Era kończy mi się w październiku.
    Przyślą różową T-mobile? :D

  • 2. Data: 2011-06-04 14:04:39
    Temat: Re: Polbank Era czy T-mobile?
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 04 Jun 2011 15:52:55 +0200, kranu napisał(a):

    > KK Polbank Era kończy mi się w październiku.
    > Przyślą różową T-mobile? :D

    Kto wie, moze nawet różową Raiffeisen T-Mobile ;)

    Ani łatwo wymówić ani łatwo napisać. Piękna nazwa będzie.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 3. Data: 2011-06-04 16:28:11
    Od: "Sinus " <s...@N...gazeta.pl>

    Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> napisał(a):
    > Ani łatwo wymówić ani łatwo napisać. Piękna nazwa będzie.

    Niech się zwie jak chce. Byle by kursy zostały :)

    --
    Sinus

  • 4. Data: 2011-06-04 17:51:17
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 4 Cze, 18:28, "Sinus " <s...@N...gazeta.pl> wrote:

    > Niech się zwie jak chce. Byle by kursy zostały :)

    Już ich nie ma...(takich jak kiedyś)
    szkoda, że nie ma prostej procedury wymiany na VISĘ, ma obecnie ok 1%
    lepsze kursy od MC...

  • 5. Data: 2011-06-04 17:59:46
    Od: "Sinus " <s...@N...gazeta.pl>

    Krzysiek <k...@o...pl> napisał(a):
    > Ju=BF ich nie ma...(takich jak kiedy=B6)
    > szkoda, =BFe nie ma prostej procedury wymiany na VIS=CA, ma obecnie ok 1%
    > lepsze kursy od MC...
    Mimo wszystko nadal o niebo lepsze niż konkurencja. A cashback 1% rekompensuje
    ciut gorsze kursy MC vs VISA.

  • 6. Data: 2011-06-12 13:11:23
    Od: kranu <k...@l...pl>

    W dniu 04.06.2011 15:52, kranu pisze:
    > KK Polbank Era kończy mi się w październiku.
    > Przyślą różową T-mobile? :D

    blisko byłem :)
    http://polbankera.pl/