  • 1. Data: 2002-06-03 12:37:41
    Temat: Lukas: pierwszy Elixir przychodzacy
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    O ktorej sie pojawia?

    Robilem dwa przelewy pierwsza sesja z mBanku: do LGnet i do Lukasa. W
    LGnet pieniądze były już po 11 rano, a w Lukasie 14:30 i ciągle nic!
    Oczywiście odświeżam stan konta. Chciałbym założyć dzisiaj lokatę, czy
    zdążę jeszcze?

  • 2. Data: 2002-06-03 12:56:39
    Temat: Re: Lukas: pierwszy Elixir przychodzacy
    Od: "minik" <m...@m...net>

> [...]
    > LGnet pieniądze były już po 11 rano, a w Lukasie 14:30 i ciągle nic!
    > Oczywiście odświeżam stan konta. Chciałbym założyć dzisiaj lokatę, czy

    12 16 i 18
    Dolicz 0,5 - 1,5 h na zaksiegowanie

  • 3. Data: 2002-06-03 12:58:54
    Od: "hosi" <hosi@_WYTNIJ_o2.pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@k...wp.pl> napisał:

> [...]
    > LGnet pieniądze były już po 11 rano, a w Lukasie 14:30 i ciągle nic!
    > Oczywiście odświeżam stan konta. Chciałbym założyć dzisiaj lokatę, czy

    Jestem dokładnie w tej samej sytuacji :-)
    Kobitka z Lukasa nic odkrywczego raczej mi nie powiedziała,
    "będzie dzisiaj lub najpóżniej jutro" :-\

    hosi

  • 4. Data: 2002-06-03 13:01:25
    Od: <z...@p...onet.pl>

    > O ktorej sie pojawia?

    Przychodzi 12:00, ale o której księgują nie wiem :(

    > Robilem dwa przelewy pierwsza sesja z mBanku: do LGnet i do Lukasa. W
    > LGnet pieniądze były już po 11 rano, a w Lukasie 14:30 i ciągle nic!

    W takim razie dziś już nie zdąrzysz :(

    > Oczywiście odświeżam stan konta.
    > Chciałbym założyć dzisiaj lokatę, czy
    > zdążę jeszcze?

    W takim razie dziś już nie zdążysz :(
    Sesja 2.(ostatnia) 11:00.

  • 5. Data: 2002-06-03 13:05:55
    Od: "hosi" <hosi@_WYTNIJ_o2.pl>

    Użytkownik "hosi" <hosi@_WYTNIJ_o2.pl> napisał:

    > Jestem dokładnie w tej samej sytuacji :-)
    > Kobitka z Lukasa nic odkrywczego raczej mi nie powiedziała,
    > "będzie dzisiaj lub najpóżniej jutro" :-\

    Właśnie pieniążki dotarły z mBanku do Lukasa :-)

    hosi

  • 6. Data: 2002-06-03 13:06:17
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    minik <m...@m...net> pisze:

    > 12 16 i 18
    > Dolicz 0,5 - 1,5 h na zaksiegowanie

    Doliczam 1,5h do pierwszej sesji, czyli 13:30, a o 14:30 jeszcze nie
    było. Nie powinno byc recznie ksiegowane, bo to stala definicja, zawsze
    dochodzilo szybko.

    Z ostatniej chwili: ciagle nic:

    Stan konta na dzień: 2002-06-03, godz. 15:04:44

    Pozycja Kwota
    Środki własne 2 800.81 PLN

  • 7. Data: 2002-06-03 13:09:11
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    hosi <hosi@_WYTNIJ_o2.pl> pisze:

    > Jestem dokładnie w tej samej sytuacji :-)
    > Kobitka z Lukasa nic odkrywczego raczej mi nie powiedziała,
    > "będzie dzisiaj lub najpóżniej jutro" :-\

    To umowmy sie moze na maila jak przyjdzie do kogos z nas? 15:04 ciagle
    nie ma.

    Ale wiesz co? Mgliscie pamietam, ze lokaty zakladane sa o polnocy, wiec
    wydaje mi sie, ze mozna zalozyc taka lokate (ignorujac ostrzezenie) i
    wtedy jak srodki sie znajda do konca dnia, to zostanie zalozona, a jak
    nie, to nie zostanie i juz. Pytalem raniutko o to na pbb, czy dobrze
    pamietam, ale nikt nie odpowiedzial na razie. Ale chyba nic nie szkodzi
    sprobowac.

  • 8. Data: 2002-06-03 13:10:44
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    hosi <hosi@_WYTNIJ_o2.pl> pisze:

    > Właśnie pieniążki dotarły z mBanku do Lukasa :-)

    OK, gratuluje, odwoluje z tym mailem :)

  • 9. Data: 2002-06-03 13:11:38
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    z...@p...onet.pl <z...@p...onet.pl> pisze:

    > Przychodzi 12:00, ale o której księgują nie wiem :(
    [ciach]
    > Sesja 2.(ostatnia) 11:00.

    Nie bardzo rozumiem? Druga wczesniej niz pierwsza?

  • 10. Data: 2002-06-03 13:13:31
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    hosi <hosi@_WYTNIJ_o2.pl> pisze:

    > Właśnie pieniążki dotarły z mBanku do Lukasa :-)

    To ja jeszcze raz odswiezam, a co zakladasz, 90 dni stałą, nie?

    O, u mnie też są! Doszły między 15:04 a 15:12, to tak na przyszłość
    jakby ktoś się interesował. Ale się grzebali, nie?