  • 1. Data: 2005-10-11 20:44:17
    Temat: Lukas - nowy interfejs użytkownika
    Od: Andrzej Rumin <r...@h...spam.data.pl.invalid>

    W nowym interfejsie Lukasa (do którego mam wiele pretensji - czemu na
    przykład nie widzę od razu na jaki okres lokata jest założona?)
    jedna rzecz mnie szczególnie zadziwiła.

    Przy próbie użycia klawisza "Wstecz" przeglądarki wyrzuca mnie albo:

    1) na ekran logowania z komunikatem, że źle robię używając tego
    klawisza i oni mi na to nie pozwolą ze względów bezpieczeństwa
    [fajny sposób zapewniania bezpieczeństwa]

    2) albo na ekran z napisem
    "Dokonano próby ponownego zatwierdzenia formatki logowania
    (odświeżenia pierwszej formatki załadowanej po
    zalogowaniu)".
    [przy okazji brawa dla zespołu odpowiedzialnego za formułowanie
    przyjaznych dla użytkownika komunikatów]

    To jakaś porażka, idźcie panowie z Lukasa na korepetycje do
    mBanku, zobaczyć jak się projektuje taki serwis. Zresztą niekoniecznie
    do mBanku, wystarczy do jakiegokolwiek serwisu webowego opartego na
    sesjach, żeby zobaczyć, jak się to robi...

    --
    Andrzej Rumin

  • 2. Data: 2005-10-11 20:56:11
    Temat: Re: Lukas - nowy interfejs użytkownika
    Od: Konlin <k...@g...pl>

    11 Oct 2005 22:44:17 +0200, na pl.biznes.banki, Andrzej Rumin napisał(a):

> [...]
    > do mBanku, wystarczy do jakiegokolwiek serwisu webowego opartego na
    > sesjach, żeby zobaczyć, jak się to robi...

    Np do bliskiego mBankowi Multi? :)
    Poza tym o ile dobrze pamiętam to w mBanku przycisk wstecz też działa od
    stosunkowo niedługiego okresu, pamiętam jeszcze jak kończył się takim samym
    komunikatem jak obecnie w Multi.

    pozdrawiam
    konlin

  • 3. Data: 2005-10-12 05:26:52
    Od: darek <d...@f...com.pl>

    Użytkownik Andrzej Rumin napisał:

    >W nowym interfejsie Lukasa (do którego mam wiele pretensji - ....

    Ja mam nadzieje, ze sporo jeszcze ulegnie poprawie choc jednoczesnie
    jesli w trakcie poprawiania ma dzialac tak jak dzialal np wczoraj to
    dziekuje.....
    Bardziej mnie martwi inna rzecz, mianowicie -zapowiadajac tak gruntowna
    zmiane oblicza (elektronicznego) banku liczylem na cos naprawde
    porzadnego i czytelnego, co warte bylo roznorakich problemow
    przejsciowych z tego wynikajacych. Tym bardziej, ze dobrych wzorow
    jest kilka na rynku.
    darek