    From: darek <d...@f...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Lukas - nowy interfejs użytkownika
    Date: Wed, 12 Oct 2005 07:26:52 +0200

    Użytkownik Andrzej Rumin napisał:

    >W nowym interfejsie Lukasa (do którego mam wiele pretensji - ....

    Ja mam nadzieje, ze sporo jeszcze ulegnie poprawie choc jednoczesnie
    jesli w trakcie poprawiania ma dzialac tak jak dzialal np wczoraj to
    dziekuje.....
    Bardziej mnie martwi inna rzecz, mianowicie -zapowiadajac tak gruntowna
    zmiane oblicza (elektronicznego) banku liczylem na cos naprawde
    porzadnego i czytelnego, co warte bylo roznorakich problemow
    przejsciowych z tego wynikajacych. Tym bardziej, ze dobrych wzorow
    jest kilka na rynku.
    darek