  • 1. Data: 2004-06-23 16:46:08
    Temat: Lukas - niemożliwość zalogowania si
    Od: "Urko" <a...@N...pl>

    Witam na grupie.
    Od kilku miesiecy co + - tydzien amm problemy z logowaniem sie
    do konta w Lukasie, czy to tylko ja mam? Bank ofc zawsze sie tłumaczy
    chwilowym prz3eciążeniem albo pracami na serwerach ble ble ble ... .

    --
    Urko
    GG 1521634

  • 2. Data: 2004-06-23 17:07:04
    Temat: Re: Lukas - niemożliwo?ć zalogowania si
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 23 Jun 2004 18:46:08 +0200, w <cbcc9p$7vo$1@nemesis.news.tpi.pl>, "Urko"
    <a...@N...pl> napisał(-a):

    > Od kilku miesiecy co + - tydzien amm problemy z logowaniem sie
    > do konta w Lukasie, czy to tylko ja mam? Bank ofc zawsze sie tłumaczy
    > chwilowym prz3eciążeniem albo pracami na serwerach ble ble ble ... .

    Ja nie mam. Ale rzadko się loguję :]