  • 1. Data: 2002-02-27 13:50:05
    Temat: Lukas - logowanie
    Od: "OlO" <p...@s...polbox.com>

    Czy możecie się zalogować z tokenem do Lukasa ?

  • 2. Data: 2002-02-27 13:56:55
    Temat: Re: Lukas - logowanie
    Od: <m...@w...pl>

    Ja mogę

  • 3. Data: 2002-02-27 14:03:45
    Od: Marcin Filipowicz <f...@m...pw.edu.pl>

    m...@w...pl wrote:

    > Ja mogę

    Ale idzie bardzo ciężko.
    Mnie się udało dopiero za trzecim razem. (stałe łącze)

    Marcin F.

  • 4. Data: 2002-02-27 14:08:32
    Od: "OlO" <p...@s...polbox.com>

    U mnie około 13:30 wywaliło otwarte połączenie z komunikatem
    "Błędny klucz, bla,bla.... "
    I od tego czasu przy dwóch próbach połączenia miałem to samo.

    Aż się boję połączyć - po 4 nieudanym połączeniu blokuje konto
    a po telefonie na L-linię odblokowują dopiero następnego dnia.

    OlO

  • 5. Data: 2002-02-27 14:21:45
    Od: "sibek" <s...@g...pl>

    Użytkownik "OlO" <p...@s...polbox.com> napisał w wiadomości
    > Czy możecie się zalogować z tokenem do Lukasa ?

    Połączyc sie dało, ale aktualizacji salda juz nie. "Serwer zjety. Proszę
    spróbowac później", czy jakoś tak.
    /sibek

  • 6. Data: 2002-02-27 14:22:12
    Od: "As" <a...@p...onet.pl>

    > U mnie około 13:30 wywaliło otwarte połączenie z komunikatem
    > "Błędny klucz, bla,bla.... "
    > I od tego czasu przy dwóch próbach połączenia miałem to samo.

    Ostatnio parę razy też to miałem mimo dobrego łącza internetowego. Widać
    zbyt dużo użytkowników w jednym czasie i ich system się wykłada.

    AS