  • 1. Data: 2003-01-17 07:36:51
    Temat: Czy to nie przesada - Millennium
    Od: "Miro" <p...@p...onet.pl>

    Witam

    Czy nie uważacie, że to jest przesada (by nie powiedzić nic gorszego),
    że w Millennium tak sobie podwyższyli opłaty za prowadzenie kont dla firm o
    200%.
    Najpierw zachęcili klientów niską (stosunkowo) opłatą - 5 zł
    a potem dup - 15 zł

    Jak tu się nie wkurzyć na politykę takiego banku - kiepsko interesy idą to
    trzeba wydoić od klientów (no chyba, że to jest dobry klient pow 10000 salda
    to wtedy ...)

    Mirosław P.
    p...@p...onet.pl
    p...@p...fm

  • 2. Data: 2003-01-17 08:44:09
    Temat: Re: Czy to nie przesada - Millennium
    Od: "Viacomp" <s...@m...stop.pl>

> [...]
    >
    > Jak tu się nie wkurzyć na politykę takiego banku - kiepsko interesy idą to
    > trzeba wydoić od klientów (no chyba, że to jest dobry klient pow 10000

    wkurzałbym sie na to strasznie, gdyby Millenium było jedynym bankiem w
    Polsce

    masz jednak tyle innych możliwych rozwiązań że nawet nie ma o czym mówic

  • 3. Data: 2003-01-17 09:23:43
    Od: "Miro" <p...@p...onet.pl>

    > wkurzałbym sie na to strasznie, gdyby Millenium było jedynym bankiem w
    > Polsce
    >
    > masz jednak tyle innych możliwych rozwiązań że nawet nie ma o czym mówic

    W sumie to masz rację, ja już im wypowiedziałem umowę.
    Ale nie o to całkiem chodzi.

    Chodzi o to jak działają niektóre firmy w Polsce. Najpierw jest biznesplan
    szacujący zysk na poziomie takim a takim, potem pewne załamanie strategii i
    co i dokopać klientom a co...
    Nie rozumiem dlaczego firmy nastawiają się na ciągły przyrost zysków tak
    jakby miały zmonopolizować Polskę, Świat i Wrzechświat ... potem jest
    wielkie rozczarowanie - menadzerowie dostają po dupach, dział sprzedaży
    dostaje po dupie, dyrektorzy regionalni też itd itd - bo ktoś sobie
    wymyślił, że zysk w 2002 ma być WIĘKSZY niż w 2001.
    Przecież jest konkurencja i trzeba podchodzić do biznesu realnie.

    Mogę przenieść się do innego banku (i to zrobiłem) ale chodzi o zasadę, bo
    za chwilę ten nowy bank przyśle wyciąg z którego się dowiem że opłata wynosi
    tyle i tyle ...

    Ech szkoda gadać.

    Mirosław P.
    p...@p...onet.pl
    p...@p...fm

  • 4. Data: 2003-01-17 09:24:52
    Temat: Re: Czy to nie przesada - Millennium x 300%
    Od: "Piotr Solarz" <p...@...pl>

    Użytkownik "Miro" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 200%.
    > Najpierw zachęcili klientów niską (stosunkowo) opłatą - 5 zł

    Chyba o 300 % :-)

    Piotrek

  • 5. Data: 2003-01-17 09:50:38
    Od: "Miro" <p...@p...onet.pl>

    > Chyba o 300 % :-)
    >
    > Piotrek

    Kurcze, już zgłupiałem:

    50 + 100% = 100 ---- bo 100% z 50 = 50 więc 50 + 50 = 100;
    50 + 200% = 150 ---- bo 200% z 50 = 100 więc 50 + 100 = 150;
    50 + 250% = 200;

    Chyba kwestia słowa o 200% lub razy 200% już nie wiem jak jesteś pewny
    wyprowadź z błędu.

    Mirosław P.
    p...@p...onet.pl
    p...@p...fm

  • 6. Data: 2003-01-17 09:55:24
    Od: "Piotr Solarz" <p...@...pl>

> [...]
    > 50 + 250% = 200;
    >
    > Chyba kwestia słowa o 200% lub razy 200% już nie wiem jak jesteś pewny

    To zależy jak to rozumieć bo ja rozumiem to tak było 5 jest 15
    czyli 15/5*100% = 300%

    Widać inflacja w Millenium wynosi 300%

    Piotrek

  • 7. Data: 2003-01-17 10:06:06
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Piotr Solarz wrote:

    > To zależy jak to rozumieć bo ja rozumiem to tak było 5 jest 15
    > czyli 15/5*100% = 300%

    Źle rozumiesz.
    U ciebie nowa cena wynosi 300% poprzedniej i to jest OK.
    Ona jednocześnie wzrosła o 200% w stosunku do poprzedniej.

    Przecież jakby liczyć po twojemu to wzrost z 5 na 5,50 byłby wzrostem o
    110% a ewidentnie jest wzrostem o 10%.

    pzdr

    Tomek

  • 8. Data: 2003-01-17 10:09:45
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "Piotr Solarz" <p...@...pl> wrote in message
    > To zależy jak to rozumieć bo ja rozumiem to tak było 5 jest 15
    > czyli 15/5*100% = 300%

    Tu nie ma "zeleży" - to jest program matematyki ze szkoły podstawowej :-)))
    Jeśli cena wzrosła z 5 na 15 zł to wzrosła _o_ 200% (10 zł to 200% z 5 zł).
    Natomiast jeśli mowa o 300% to cena wzrosła _do_ 300%.

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 9. Data: 2003-01-17 11:57:20
    Od: z...@p...onet.pl

    > wkurzałbym sie na to strasznie, gdyby Millenium było jedynym bankiem w
    > Polsce
    >
    > masz jednak tyle innych możliwych rozwiązań że nawet nie ma o czym mówic

    Oczywiście masz rację w 1. zdaniu.

    Co do 2.zdania miałbym inną opinię - dobrze, że ktoś o takich przypadkach pisze.
    Może to będzie sygnałem dla innych, by nie dali się wpuścić w krzaki :)