  • 21. Data: 2002-10-24 15:38:27
    Temat: Re: Lukas - brak dowodu osobistego
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Master" napisał w wiadomości ...
    > a gdzie jest napisane w ze prywatna instytucja nie moze sobie zastrzec
    > czegos w regulaminie?

    A i owszem - mogą sobie napisać, że nie załatwiają np zezowatych.
    Ale to już będzie dyskryminacja. Z tym PESELem zresztą też.

  • 22. Data: 2002-10-24 15:44:14
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Użytkownik "RysioPysio" napisał w wiadomości ...

    > Tak, po kazdej zmianie trzeba bulic za wymiane na nowy.
    > Paranoja.

    Takie drobiazgi to potrafią życie umilić. Trzeźwy tego nie wymyślił.

  • 23. Data: 2002-10-24 15:45:59
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:ap94gb$a0m$1@korweta.task.gda.pl, jo44 wrote:
    > Użytkownik "RysioPysio" napisał w wiadomoœci ...

    > Takie drobiazgi to potrafiš życie umilić. TrzeŸwy tego nie wymyœlił.

    W USA tak jest, a tam się ludzie częściej przeprowadzają.

  • 24. Data: 2002-10-24 15:51:30
    Od: "Zbyszko Janke" <j...@p...fm>

    "Master" <m...@i...pl> wrote
    > a gdzie jest napisane w ze prywatna instytucja nie moze sobie zastrzec
    > czegos w regulaminie?

    czesc Master/Milosz!
    wycialem duzo z Twojego postu, ale watek utrzymamy :)

    - oto moze sobie taka instytucja zastrzec cokolwiek, rzecz w tym, ze tu, w
    przypadku LUkasa odpychaja klienta, ten zakaz/nakaz jest dla nich samych
    ograniczeniem, odpycha mnie, depozytariusza od nich, pomniejsza grono
    klientow/dostawcow gotowki.
    moze i nie chcialem im dac zbyt wiele, ale poszedlem z ta sama kwota do
    Fortisa, gdzie lokata zaczyna sie od 5000zl, wiec znowu tez tak malo nie
    bylo.
    ten zakaz / nakaz z mojego punktu widzenia (a widac po postach i procedurach
    w innych bankach, ze nie tylko mojego) jest malo sensowny.

    choc masz racje, zastrzegac moga i punktow mnozyc w regulaminie tez moga.
    tylko dokad zmierzaja?

    pozdrawiam
    zbyszko janke

  • 25. Data: 2002-10-24 16:49:18
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 24 Oct 2002 17:45:59 +0200, w <ap94jp$eh5$1@topaz.icpnet.pl>,
    "Robert" <m...@w...pl> napisał(-a):

    > W USA tak jest, a tam się ludzie częściej przeprowadzają.

    W USA nowe dokumenty przysyłają do domu (tak jak nowe tablice
    rejestracyjne itp.).

  • 26. Data: 2002-10-24 17:04:37
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > adres zameldowania

    Dokladnie :). W niektorych bankach bez problemu mozna otworzyc rachunek na
    podstawie paszportu, ale aby dostac jakis produkt kredytowy trzeba juz
    przyjsc z dowodem.

    Maciej

  • 27. Data: 2002-10-24 17:07:07
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > wracajac do poprzedniej beczki - citi nie zalozylo mi ror-a bo w dowodzie
    > mialem wymeldowanie a nie mialem zameldowania (paszport mialem). Na
    dodatek
    > upewnialem sie w shiti-phonie czy moge w takiej sytuacji zalozyc ror i
    > powiedzieli na 100% ze tak

    AFAIK mieli racje. Mozna otworzyc rachunek na podstawie paszportu.

    Maciej

  • 28. Data: 2002-10-24 17:14:28
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:h39gru47sfgk65t7g7u7909j5agmnpnjh9@4ax.com, Radosław Popławski
    wrote:

    > W USA nowe dokumenty przysyłają do domu (tak jak nowe tablice
    > rejestracyjne itp.).

    Przysyłać, przysyłają, ale trzeba się pofatygować osobiście złożyć podanko i
    zrobić sobie zdjęcie w nowym miejscu (Secretary of State office). No i
    opłacić, nawet kartą się nie dało! (dane z Michigan 1998)

    (A u nas nie przysyłają? poważnie pytam, bo nie wiem)

  • 29. Data: 2002-10-24 18:57:10
    Od: "Zbyszko Janke" <j...@p...fm>

    "RysioPysio"
    > Tak, po kazdej zmianie trzeba bulic za wymiane na nowy.
    > Paranoja.

    :)
    tak sie u nas w kraju "tworzy" nowe miejsca pracy
    :)))
    zbyszko janke

  • 30. Data: 2002-10-25 08:39:08
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Jesienną porą czytam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik KrzysiekPP pisze:

    > napisane
    >
    > Gdzie w polskim prawie jest zapisane, ze dokument tozsamosci bez pesela
    > nie jest niewazny ?

    Jeżeli mają w procedurach, że wymagane jest świadectwo chrztu
    i osoba obsługująca cię uparcie przestrzega postanowień regulaminu
    to będziesz musiał przynieść do banku świadectwo chrztu (albo zmienić
    bank, albo przekupić panienkę z okienka ciastkiem ;) ).
    --
    mj