  • 1. Data: 2002-10-24 09:29:47
    Temat: Re: Lukas - brak dowodu osobistego
    Od: AdAdamus <m...@p...com>

    Zbyszko Janke napisał(a):
    [ciach]

    .......mówi się...........dobrze czy źle o Lukasie ale się mówi.....i o to
    chodzi! ;)))))))))))

    Sorry Zbyszko, że nie w temacie ale to tak tylko przy okazji.............:))

    Pozdrawiam - AdAdamus;))

    Btw. Czy jakikolwiek bank założy lokatę bez dowodu osobistego?

  • 2. Data: 2002-10-24 09:43:21
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    AdAdamus <m...@p...com> writes:

    > Btw. Czy jakikolwiek bank założy lokatę bez dowodu osobistego?

    Istnieja dwa rownowazne dokumenty poswiadczajace tozasamosc osoby -
    d.o. i paszport. Przypominam, ze "za komuny" nie mozna bylo miec w
    reku obu tych dokumentow naraz. Teraz juz mozna, ale defincja, co jest
    dokumentem poswiadczajacym tozsamosc, chyba sie nie zmienila. Na pewno
    nie mozna od nikogo zadac, zeby mial przy sobie akurat d.o. w momencie
    gdy chce np. pobrac pieniadze.

    Czy mozna podpisanie umowy uzaleznic od przedstawienia akurat d.o.,
    to juz nie wiem.

    MJ

  • 3. Data: 2002-10-24 09:48:34
    Od: AdAdamus <m...@p...com>

    Zbyszko Janke napisał(a):

    > ano zalozy. zalozylem w Fortisie tego samego dnia, musiales przeoczyc w moim
    > pierwszym poscie.
    > kiedys tez, wczesniej w Pocztowym mi zalozono na paszport.
    > poza tym jaka to roznica czy zalozy lokate czy wyplaci (jak wspomniany LG)
    > na podstawie paszportu - dla mnie jest to niemal tozsame, swiadczy o tym ze
    > paszportem moge sie wylegitymowac i w banku, nie tylko na granicy...
    > ale w Lukasie nie moge :(

    W kontekście Twojej powyższej wypowiedzi pozostaje zatem zadać pytanie: Co
    takiego dobrego tkwi w dowodzie osobistym, a co złego w paszporcie? Ale to już
    chyba pytanie do firmy L........ ;))

    Pozdrawiam - AdAdamus:))

  • 4. Data: 2002-10-24 09:50:57
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:ap8f2g$qqt$1@news.tpi.pl, Zbyszko Janke wrote:

    > poza tym jaka to roznica czy zalozy lokate czy wyplaci (jak
    > wspomniany LG) na podstawie paszportu - dla mnie jest to niemal
    > tozsame

    smiem twierdzic, ze to wyplata pieniedzy moglaby wymagac wiekszych
    restrykcji przy sprawdzaniu tozsamosci niz zalozenie lokaty - ze wzgledu na
    kierunek przeplywu srodkow i dalsza nad nimi kontrole (nie wnikam tu, czy
    istnieje roznica miedzy paszportem a dowodem)

    z podobnej beczki, moim znajomym LGnet odmowil zalozenia rachunkow, bo w ich
    dowodach nie bylo Peselow - to mocno stare dowody, nie ma tam kratek na
    Pesel

    troche im sie nie chce wymieniac dowodow - jakies sugestie?

  • 5. Data: 2002-10-24 09:53:07
    Od: AdAdamus <m...@p...com>

    Michal Jankowski napisał(a):

> [...]
    > dokumentem poswiadczajacym tozsamosc, chyba sie nie zmienila. Na pewno
    > nie mozna od nikogo zadac, zeby mial przy sobie akurat d.o. w momencie

    Z tym się akurat zgadzam.. :))

    > Czy mozna podpisanie umowy uzaleznic od przedstawienia akurat d.o.,
    > to juz nie wiem.

    No właśnie o to chodzi........., ale patrząc na poniższy przyład Zbyszka z
    Fortisem to chyba jednak można. Tylko dlaczego niektóre banki widzą, a
    inne nie widzą różnicy pomiędzy d.o. a paszportem?

    Pozdrawiam - AdAdamus

  • 6. Data: 2002-10-24 09:57:15
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Robert"
> [...]
    > Pesel
    >
    > troche im sie nie chce wymieniac dowodow - jakies sugestie?

    bedą musieli wymienic ;-))
    a poza tym stemplowali 11 kratek do wpisania pesela

    wracajac do poprzedniej beczki - citi nie zalozylo mi ror-a bo w dowodzie
    mialem wymeldowanie a nie mialem zameldowania (paszport mialem). Na dodatek
    upewnialem sie w shiti-phonie czy moge w takiej sytuacji zalozyc ror i
    powiedzieli na 100% ze tak, a po przyjsciu z zona do oddzialu na Senatorską
    odmowili.
    Potem zalozylem na paszport w handlobanku i rowniez wyladowalem w citi ;-))
    *** blad ***

  • 7. Data: 2002-10-24 09:59:18
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "AdAdamus"
    > Co takiego dobrego tkwi w dowodzie osobistym, a co złego w paszporcie?
    > Ale to już chyba pytanie do firmy L........ ;))

    adres zameldowania
    *** blad ***

  • 8. Data: 2002-10-24 10:00:47
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:ap8g55$3s7$1@news.tpi.pl, blad wrote:

    > bedą musieli wymienic ;-))
    > a poza tym stemplowali 11 kratek do wpisania pesela

    kto? urzad miasta przybija takie pieczatki z kratkami?

  • 9. Data: 2002-10-24 10:17:55
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>

    On Thu, 24 Oct 2002 11:26:37 +0100, "Zbyszko Janke" <j...@p...fm>
    wrote:

    >witam
    >Lukas Bank - chcialem tu zalozyc lokate. ale nie mialem ze soba dowodu
    >osobistego, legitymowalem sie przed dysponentem rownoczesnie prawem jazdy i
    >paszportem (oba dokumenty wazne, aktualne)
    >dysponent odmowil - "tylko na dowod"

    Dziwne, zawsze i wszędzi posługuję się paszportem i nigdy nie miałem
    problemów. nawet w Lukasie.
    --
    Krzysiołek

    -------------- Nie zgadzam się ze swoją wypowiedzią --------