  • 1. Data: 2002-10-24 08:58:33
    Temat: Cennik kir - kto zna?
    Od: Johny <p...@y...com>

    Czy ktos wie, jakie koszty ponosza banki bedace uczestnikami rozliczen
    elixir? Szczegolnie interesuja mnie proporcje kosztow komunikatow dla
    poszczegolnych sesji/godzin oraz typow komunikatow.

    Pozdrawiam
    Johny

  • 2. Data: 2002-10-24 19:17:13
    Temat: Re: Cennik kir - kto zna?
    Od: Robert <r...@W...icpnet.pl>

    Johny <p...@y...com> wrote in news:0cdfru4vcbdbv7kf15ulvncl0l26i0mn00@4ax.com:

    > Czy ktos wie, jakie koszty ponosza banki bedace uczestnikami rozliczen
    > elixir? Szczegolnie interesuja mnie proporcje kosztow komunikatow dla
    > poszczegolnych sesji/godzin oraz typow komunikatow.

    zdaje sie, ze koszt jednego rozliczenia to 40 gr (eliksir) - sesje chyba nie sa
    tutaj wazne. Jesli zalezy sie na bardzo szczegolowej informacji to pisz na priva
    (brat tam pracuje wiec zapytam dokladnie :)

    pozdr.

  • 3. Data: 2002-10-24 22:06:24
    Od: "pbedn" <p...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Johny" <p...@y...com> napisal w wiadomosci
> [...]
    > elixir? Szczegolnie interesuja mnie proporcje kosztow komunikatow dla
    > poszczegolnych sesji/godzin oraz typow komunikatow.

    Od 0,20 do 0.80 zl za zwykly przelew w zaleznosci od tego na ile minut przed
    zamknieciem rundy wysyla go bank.
    powyzj 60 minut 0,20 zl.
    od 30 do 60 minut 0,40 zl.
    do 30 minut 0,80 zl.

    Dodatkowo oplata za kazdy BIF (pakiet przelewów, przelewy wysyla sie w
    pakietach) o ile dobrze pamietam 4 zl.

    Za wszystkie przelewy ZUS 0,20 zl.
    Tak bylo pod koniec 2001 i chyba za bardzo sie nie zmienilo.

  • 4. Data: 2002-10-25 06:54:07
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > pakietach) o ile dobrze pamietam 4 zl.
    >
    > Za wszystkie przelewy ZUS 0,20 zl.
    > Tak bylo pod koniec 2001 i chyba za bardzo sie nie zmienilo.

    Cena zależy chyba także od tego, którą sesją ELIKSIRU jest to przesyłane;
    trzecia jest najdroższa - tak mówia banki. Szczegółów też nie znam i bardzo by
    mnie interesowały. Można wtedy określić zysk brutto banku (bez kosztów
    własnych) na jednym przelewie.

  • 5. Data: 2002-10-25 07:18:13
    Od: "MacGregor" <m...@p...onet.pl>

    0,15 zł

    0,30 zł

    0,60zł

    1,00 zł plus 0,05 zł za każdy KB

    0,13 zł

    jak widać zmienilo się....

> [...]
    > też nie znam i bardzo by mnie interesowały. Można wtedy określić zysk
    > brutto banku (bez kosztów własnych) na jednym przelewie.
    Cena nie zależy od sesji, tylko od "strefy czasowej". Bankom po prostu nie
    chce się/nie mogą wysyłać i odbierać 3 sesji. Zresztą mogę to zrozumieć - w
    razie problenów z zapłatą trzeba kombinować - rynek jest już zamknięty.

    --
    Pozdrawiam,
    MacGregor

  • 6. Data: 2002-10-25 07:40:21
    Od: "Przemek Wrzesinski" <p...@g...pl>

    Użytkownik "MacGregor" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > chce się/nie mogą wysyłać i odbierać 3 sesji. Zresztą mogę to zrozumieć -
    > razie problenów z zapłatą trzeba kombinować - rynek jest już zamknięty.

    Zamkniety ? o 16 ? Kto smial go zamknac ? ;-) Nadal mozna uzupelnic
    niedobor, chociaz to juz moze duzo kosztowac, ale jak sie nie wie ile sie
    wysyla to juz problem blednej komunikacji w banku.

    Pozdrawiam

    Przemek