    From: Dawid Lorenz <e...@m...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Lukas - aktualizacja sald do bankomatow
    Date: Thu, 08 Aug 2002 23:35:34 +0200

    niedawno otworzyłem e-Konto w Lukasie. jak ogólnie wiadomo, bank ten
    nie realizuje transakcji on-line (jeśli coś przekręcam, to wybaczcie,
    jestem laikiem w tych kwestiach), w związku z czym kasa nie jest
    widoczna w bankomacie (tzn. na VE) natychmiast po otrzymaniu przelewu.
    to samo usłyszałem na infolinii, gdzie poinformowano mnie, że nowe
    saldo w bankomatach powinno być widoczne nastepnego dnia roboczego po
    wpłacie. jak dotąd ok.

    teraz jednak mam wątpliwości co do tego - i to jak najbardziej
    pozytywne. :) dzisiaj bowiem otrzymałem przelew na swoje konto w
    Lukasie. wg relacji osoby, która mi kasę wpłacała, przelew został
    zlecony dziś (8.08 br.) niedługo po godzinie 12:00. około godziny
    18:00 kasa ta była już na koncie (sprawdzilem przez internet). ciekaw
    byłem kiedy nowe saldo będzie widoczne w bankomacie i będąc wieczorem
    w mieście zahaczyłem o bankomat BZWBK i sprawdziłem dostępne środki.
    spodziewałem się, że nic nie będzie, a nowe saldo zobaczę najwcześniej
    jutro rano. było około 22:45 i ku mojemu zdumieniu kasa już była
    widoczna! :-o

    wróciłem do domu i próbowałem to przeanalizować. wg informacji jakie
    posiadam, to w Lukasie sesje przychodzące (księgowanie) następuje w
    godzinach: 12:00, 16:00, 18:00 (wg infolinii). natomiast ktoś tu na
    grupie podawał informację, że salda z Lukasa do BZWBK są aktualizowane
    w godzinach 8:00 i 18:00, natomiast z BZWBK do bankomatów o 7:30,
    11:30 i 15:30. czyli wg tych informacji, przy założeniu, że przelew
    przyszedł do mnie sesją przychodzącą o 16:00, w bankomacie zobaczyłbym
    go dopiero jutro, po godzinie 11:30!

    czy ktoś mógłby oświecić mnie jak to możliwe? co na to użytkownicy
    Lukasa z większym stażem? być może posiadam złe informacje, ale po
    prostu ciekawi mnie czy to zwykły przypadek, zrządzenie losu bez
    szansy na powtórzenie, czy też takich "niespodzianek" mogę w Lukasie
    spodziewać się częściej? nie ukrywam, żeby byłbym z tego powodu bardzo
    kontent. :]

    --
    [del] * http://dawid.evad.lorenz.from.zielona.gora.adl.pl