  • 11. Data: 2008-05-06 11:25:07
    Temat: Re: Lukas 8% na 3 miesiace
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Jan Strybyszewski <g...@...pl> writes:

    > 6 maja juz byl. Wiec za pozno.

    Dzisiaj jest. Saldo sie chyba liczy na godzine 24:00?

    Chyba ze to o 5 maja chodzi.

    MJ

  • 12. Data: 2008-05-06 11:31:03
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 6 Maj, 13:23, Karol S <k...@z...pl> wrote:

    > Nic z tego. Liczy się stan konta na 6 maja, a promocja dotyczy środków
    > przekraczających tą kwotę (regulamin par. 3)

    Chyba, ze "ciocia" czy "babcia" zalozy calkiem nowe konto w Lukasie i
    przejmie tam srodki ;)

  • 13. Data: 2008-05-06 11:36:03
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    Michal Jankowski pisze:

    > Dzisiaj jest. Saldo sie chyba liczy na godzine 24:00?
    >
    > Chyba ze to o 5 maja chodzi.

    W regulaminie jest
    "kwota środków zgromadzonych na Rachunku Oszczędzam na początku dnia
    6 maja 2008 roku,"

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/

  • 14. Data: 2008-05-06 11:53:29
    Od: Oli <O...@a...com>

    krzysztofsf napisał:

    > A jesli ktos dzis wyplaci calosc a za dwa dni wplaci ponownie? ;)

    Nic z tego -> patrz regulamin - próg promocyjny - stan konta na początku
    dnia 06-05-08. Trzeba była wypłacić//wycofać 05-05-08 ;)

    --
    Oli

  • 15. Data: 2008-05-06 12:04:49
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Jan Strybyszewski <g...@...pl> writes:

    > W regulaminie jest
    > "kwota środków zgromadzonych na Rachunku Oszczędzam na początku dnia
    > 6 maja 2008 roku,"

    No to chyba ze. Znaczy starzy klienci musza na ciocie.

    MJ

  • 16. Data: 2008-05-06 14:31:06
    Od: C...@g...com

    > jeżeli założysz konto to 8% dla całości (do 1kkzł), ale jeżeli masz to konto
    > a na nim 100.000 zł to 8% tylko dla kasy, którą tam dodatkowo wpłacisz =
    No właśnie tu sie zastanawiam - w regulaminie mamy § 5.1: "Bank ustala
    próg promocyjny dla każdego Rachunku Oszczędzam." Czyżby to oznaczało
    że pójdę sobie do banku a ten mi da próg promocyjny np. w wysokości
    10k ?
    Był już ktoś z Was w LukasB ?

  • 17. Data: 2008-05-06 17:31:36
    Od: C...@g...com

    Już wszystko jasne. Coś mnie zaćmiło - nie zwróciłem uwagi na
    słowniczek z regulaminu :)

  • 18. Data: 2008-05-06 21:26:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Michal Jankowski" 2...@c...fuw.edu.pl

    > No to chyba ze. Znaczy starzy klienci musza na ciocie.

    Możesz na mnie, bo ja nie będę korzystał. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 19. Data: 2008-05-06 23:31:08
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jan Strybyszewski <g...@...pl> napisał(a):

    > Dla konta oszczedzam ale tylko dla nowych srodkow

    Całkiem ładna promocja - takie małe czary mary, a paluszek i tak wiadomo
    gdzie...
    Widać mocno zabolał odpływ środków z lokat i krótkoterminowo trzeba się na
    gwałtu rety ratować. Teraz pewnie będą spoty reklamowe jak to Lukas daje
    super oprocentowanie 8% na lokacie, 0 kosztów i wypłacasz kiedy chcesz...
    Kto miał akurat fart, to skorzysta, ale widać że jeszcze trochę się lokatki
    muszą uszczuplić zanim bank zrozumie, że trzeba wrócić do uczciwej gry
    rynkowej i choćby zbliżyć się do średniego oprocentowania. Jak dla mnie, to
    najbardziej wkurzeni powinni być ci klienci, którzy pomimo gównianego
    oprocentowania jeszcze w Lukasie, na tym koncie, trzymali swoje oszczędności.

    Tomek

  • 20. Data: 2008-05-07 06:03:56
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    Tomasz Opalski pisze:

> [...]
    > oprocentowania jeszcze w Lukasie, na tym koncie, trzymali swoje oszczędności.

    Nie mozesz wyplacic bo jak na koniec bedziesz mial mniej od maksymalnej
    wartosci to roznica bedzie oprocentowana na normalnych stawkach

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/