  • 21. Data: 2008-05-07 09:15:26
    Temat: Re: Lukas 8% na 3 miesiace
    Od: Oli <O...@a...com>

    Użytkownik Jan Strybyszewski napisał:

    > Nie mozesz wyplacic bo jak na koniec bedziesz mial mniej od maksymalnej
    > wartosci to roznica bedzie oprocentowana na normalnych stawkach

    Możesz wypłacić do wysokości próg promocyjny + 0.01 zł, to nadwyżka
    będzie oprocentowana na 8% . Niestety nie może być poniżej progu.

    Kto ma więcej kont ( i coś na tych kontach!) to teraz należy
    przeprowadzić prostą operację :
    bankInny -> Lukas a po 5-08 Lukas -> bankInny
    ( względnie Lukas podniesie po 5-08 te marne 4.5% na wyższy poziom)

    --
    Oli

  • 22. Data: 2008-05-07 12:02:02
    Od: Karol S <k...@z...pl>

    To ja się was zapytam o parę szczegółow, bo chyba się skuszę na te 8%, a
    nie mogę znaleźć na stronach lukasa.

    Czy to konto oszczędnościowe może być samodzielne, bez ror-u? Czy da się
    tak zrobić żeby było całkowicie bezpłatne, jak w mbanku? Są jakieś
    ewentualne pułapki typu ubezpieczenia do powyłączania? Fajnie by było
    gdyby był dostęp przez internet. Założyć konto mogę w oddziale, mam blisko.

    Karol

  • 23. Data: 2008-05-07 12:40:47
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 07 May 2008 14:02:02 +0200, Karol S napisał(a):

    > Czy to konto oszczędnościowe może być samodzielne, bez ror-u?

    Nie.

    > Czy da się
    > tak zrobić żeby było całkowicie bezpłatne, jak w mbanku?

    eKonto bez tokena i karty. Przelewy tylko do odbiorców z listy
    zdefiniowanej w oddziale lub telefonicznie.

    > Są jakieś
    > ewentualne pułapki typu ubezpieczenia do powyłączania? Fajnie by było
    > gdyby był dostęp przez internet.

    Jest

  • 24. Data: 2008-05-07 14:07:18
    Od: michaça <w...@...pl>

    > Nie mozesz wyplacic bo jak na koniec bedziesz mial mniej od maksymalnej
    > wartosci to roznica bedzie oprocentowana na normalnych stawkach
    nie kapuje, zalozmy ze mam 5tys w lukasie, jutro przeleje 4tys z inteligo do
    lukasa i po miesiacu wyplace 4tys z tego konta oszczednosciowego - to co, przez
    miesiac nie bede mial 8% (w skali roku) od tych 4tys powyzej progu? musze je
    trzymac do konca promocji? (odejma/przelicza mi jeszcze raz te odsetki ktore sa
    liczone dziennie)