  • 1. Data: 2008-05-05 23:07:12
    Temat: Prowizje ING Banku
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Ile miesięcznie może pobierać prowizji ING Bank?
    Mnie już zaczęli pobierać 11 zł miesięcznie. Przedtem pobierali 6 zł,
    następnie 8 zł.
    Mam tam konto i kartę, która mogę robić zakupy (do kwoty jaka mi wpływa,
    czyli poborów). Nie mam przydzielonego limitu debetu, a w ING online
    widnieje, że moja karta do konta to karta kredytowa. A karty kredytowej
    nie chcieli mi dać. Normalnie paranoja jakaś.
    Nie zależy mi na tej karcie kredytowej i debetowej, bo mam w innym
    banku. Chodzi mi o zasady po prostu,

    --
    animka

  • 2. Data: 2008-05-06 04:53:14
    Temat: Re: Prowizje ING Banku
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    >banku. Chodzi mi o zasady po prostu,

    Zasady są zapisane w TOiP poprostu

    Darek

  • 3. Data: 2008-05-06 13:44:35
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Zmień konto na darmowe Direct. 0zł opłat. Troszke tylko droższe załatwienie
    spraw w okienku. Np. 9zł za wpłacanie pieniedzy zamiast 5zł w Standard.
    Jeśli korzystasz sporadycznie to bardzo będzie Ci sie to opłacało. Do tego
    darmowy HaloSlaski mozesz miec. Zrobisz to Online bez wizyty w banku w
    zakładce- Wnioski.

  • 4. Data: 2008-05-06 20:11:45
    Od: "lwh" <l...@v...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    >Ile miesięcznie może pobierać prowizji ING Bank?
    Kilka tysięcy złotych ?
    Zależy to od konta
    Skoro nic nie chcesz, to zmień sposób używania na tańszy, są w ING darmowe
    konta.

  • 5. Data: 2008-05-06 20:59:22
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-05-06 22:11 lwh pięknie wystukał/a:
> [...]
    > Zależy to od konta
    > Skoro nic nie chcesz, to zmień sposób używania na tańszy, są w ING darmowe

    Teraz sobie pomyślałam, że te prowizje to mi chyba za kartę (do konta)
    potrącają.

    --
    animka

  • 6. Data: 2008-05-07 07:25:09
    Od: Mentos <m...@o...pl>

    Animka pisze:
    > Teraz sobie pomyślałam, że te prowizje to mi chyba za kartę (do konta)
    > potrącają.

    Proponuje przeczytac TOiP tam wszystko jest zapisane.

    --
    Pozdrawiam:
    Mentos