  • 1. Data: 2008-05-06 04:56:07
    Temat: Inicjowanie nowej karty VE
    Od: ab <a...@i...wroc.pl>

    Zbliża się koniec ważności starej karty VE mBanku. Przyszła nowa
    i zgodnie z zaleceniami trzeba ją aktywować. To dla mnie
    oczywiste. Ale tak mnie zastanawia, czy jeśli aktywuję tę nową
    karte przed upłynięciem ważności starej to nowa już będzie mogła
    być używana? A co wtedy ze starę: będą działać obie równolegle
    czy stara przestanie funkcjonować przez terminem, bo zastąpiła
    ją nowsza? Pytanie dotyczy delfinka z mBanku, ale właściwie to
    pytanie moje dotyczy kart VE tak w ogóle, nie tylko z tego
    banku?

    --
    Bestsellery książkowe:
    "Los Barwą Malowany" (o reinkarnacji i rozwoju duchowym)

  • 2. Data: 2008-05-06 06:42:36
    Temat: Re: Inicjowanie nowej karty VE
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 06 May 2008 04:56:07 +0000, ab napisał(a):

> [...]
    > ją nowsza? Pytanie dotyczy delfinka z mBanku, ale właściwie to
    > pytanie moje dotyczy kart VE tak w ogóle, nie tylko z tego

    Możesz już aktywować. W momencie aktywacji nowej stara przestaje działać.
    W innych bankach jest podobnie z tą tylkio różnicą, że w niektórych
    aktywacja następuje "automatycznie" przy pierwszym użyciu.