  • 1. Data: 2015-01-15 14:57:02
    Temat: Lokaty w górę?
    Od: azot <z...@g...pl>

    Chyba banki, które naudzielały kredytów we frankach będą musiały
    podnieść rezerwy. Przynajmniej tak mi się wydaje.
    Może drgnie trochę oprocentowanie depozytów?

  • 2. Data: 2015-01-15 17:42:50
    Temat: Re: Lokaty w górę?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "azot" napisał w wiadomości
    >Chyba banki, które naudzielały kredytów we frankach będą musiały
    >podnieść rezerwy. Przynajmniej tak mi się wydaje.
    >Może drgnie trochę oprocentowanie depozytów?

    Czekaj czekaj, rezerwy sa od depozytow, a nie od kredytow.

    Niby gdzies tam za kredytem powinien stac i depozyt, ale niekoniecznie
    w postaci stanu konta.
    No i u nas chyba nie stoi, bo banki tym CHF obracaly na biezaco i
    zmienialy w obie strony.

    Tak, ze teraz to raczej zalicza rok fantastycznych zyskow.
    No chyba ze im klienci zbankrutuja i odnotuja straty :-)

    Kruk sie ucieszy ...

    J.

  • 3. Data: 2015-01-16 09:15:14
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 15 Jan 2015 17:42:50 +0100, J.F. napisał(a):

    > Czekaj czekaj, rezerwy sa od depozytow, a nie od kredytow.

    Mylisz rezerwę obowiązkową z rezerwami na należności "nieregularne".