  • 1. Data: 2008-11-03 20:27:11
    Temat: Lokata w WBK BZ-pytanie
    Od: "lex" <w...@v...pl>

    W związku z tym , że z pewnych przyczyn będę zmuszony otworzyć 3 miesięczną
    lokatę w tym banku na kwotę 50k proszę o poradę.Czy jest to bank w miare
    bezpieczny i czy w związku z przesyłaniem a po tym terminie -wycofaniem
    pieniędzy nie ma ten bank dodatkowych opłat / przelew z PeKaO SA a po
    upływia terminu wybranie gotówki / .Piszę z zagranicy i w związku z tym nie
    mogę powyższych wątpliwości rozwiać na miejscu. W sumie , to najważniejsze
    bezpieczeństwo pieniędzy czyli kondycja banku i na tej informacji
    najbardziej mi zależy za co z góry dziękuję.

  • 2. Data: 2008-11-03 20:59:54
    Temat: Re: Lokata w WBK BZ-pytanie
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    >W sumie , to najważniejsze
    > bezpieczeństwo pieniędzy czyli kondycja banku i na tej informacji
    > najbardziej mi zależy za co z góry dziękuję.

    kondycja banku bez zastrzeżeń, nie ma się czego obawiac, poza tym 80%
    udzialów ma irlandzki AiB, więc jeżeli masz okazję to zobacz czy w ww. coś
    się nie dzieje

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2008-11-04 07:47:21
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    lex pisze:
    >Czy jest to bank w miare bezpieczny (...)

    Pytanie na grupie dyskusyjnej o sprawy bezpieczeństwa banku
    jest co najmniej śmieszne. Siedzą tu sami eksperci ( a tak
    na prawdę, kto dziś jest ekspertem?) i dają wiarygodne
    odpowiedzi. Zastanów się sam.
    A tak BTW: który bank upadł i którego klienci stracili
    forsę?