  • Data: 2015-06-25 10:28:08
    Temat: Lokata Welcome Lion`s Bank
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Otóż czytam regulamin i kartę produktu.

    No i zgłupiałem - czy mogę ja założyć czy nie? Mam konto w Ideabanku już od ponad 6
    lat a w karcie produktu pisze:'

    "Z Lokaty może skorzystać tylko nowy Klient Idea Bank S.A. w tym Idea Bank S.A.
    oddział Lion's Bank w Warszawie, tj. Klient który do dnia rozpoczęcia
    obowiązywania niniejszego Regulaminu lokaty nie był Posiadaczem Rachunku oraz
    Posiadaczem Rachunku w Idea Bank S.A. w rozumieniu Regulaminu
    prowadzenia rachunków bankowych, świadczenia usług bankowości elektronicznej oraz
    wydawania i używania debetowych kart płatniczych w Idea Bank
    S.A. dla klientów indywidualnych dostępnym na stronie www.ideabank.pl i w czasie
    obowiązywania niniejszej oferty Lokaty zawarł z Bankiem Umowę
    o Bankowość Elektroniczną."

    Czy jestem nowym klientem czy nie? czy moge założyć lokatę czy nie?