  • 1. Data: 2015-06-25 10:28:08
    Temat: Lokata Welcome Lion`s Bank
    Od: m...@g...com

    Otóż czytam regulamin i kartę produktu.

    No i zgłupiałem - czy mogę ja założyć czy nie? Mam konto w Ideabanku już od ponad 6
    lat a w karcie produktu pisze:'

    "Z Lokaty może skorzystać tylko nowy Klient Idea Bank S.A. w tym Idea Bank S.A.
    oddział Lion's Bank w Warszawie, tj. Klient który do dnia rozpoczęcia
    obowiązywania niniejszego Regulaminu lokaty nie był Posiadaczem Rachunku oraz
    Posiadaczem Rachunku w Idea Bank S.A. w rozumieniu Regulaminu
    prowadzenia rachunków bankowych, świadczenia usług bankowości elektronicznej oraz
    wydawania i używania debetowych kart płatniczych w Idea Bank
    S.A. dla klientów indywidualnych dostępnym na stronie www.ideabank.pl i w czasie
    obowiązywania niniejszej oferty Lokaty zawarł z Bankiem Umowę
    o Bankowość Elektroniczną."

    Czy jestem nowym klientem czy nie? czy moge założyć lokatę czy nie?

  • 2. Data: 2015-06-25 12:13:41
    Temat: Re: Lokata Welcome Lion`s Bank
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2015-06-25 o 10:28, m...@g...com pisze:
> [...]
    > o Bankowość Elektroniczną."
    >
    > Czy jestem nowym klientem czy nie? czy moge założyć lokatę czy nie?

    O ile sie orientuje to Lew się "wycwanił " - wczesniej tego zapisu nie
    bylo w reg.
    wprowadzili go nie tak dawno - znaczy dupa blada
    - Lion to oddzial IB dla grubszych klientow, wskakiwali tam na chwile
    ludzie z IB jak im sie lokaty konczyly - a te lepsze byly dla nowych
    srodkow - a teraz nowe srodki sa suma salda
    z - obu .... takie to "cfaniaki" :)